Aktualności

PZU z tytułem „Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce” 

PZU ponownie otrzymało tytuł Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce. Wyróżnienie, które przyznano firmie w konkursie portalu mojebankowanie.pl w ramach rankingu Instytucja Roku, potwierdza jednocześnie wysoki poziom obsługi klienta. 

Najlepszy ubezpieczyciel w Polsce 

Instytucja Roku to projekt skupiający się na jakości obsługi klienta w sektorze bankowym oraz ubezpieczeniowym. Jego podstawowym celem jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi oraz budowanie satysfakcji klienta, a także dostosowywanie się do rosnących i zmieniających się oczekiwań klientów. W przypadku ubezpieczycieli na nagrodę główną – tytuł „Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce” składają się 3 kategorie: „Najlepsza Obsługa w Placówce”, „Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych” oraz „Najlepszy Zdalny Proces Zawarcia Polisy Turystycznej”. W tym roku PZU został liderem zarówno w obsłudze w placówce, jak i w komunikacji zdalnej. Z kolei w ocenie zakupu polisy turystycznej online zajął trzecie miejsce. 

– Satysfakcja klientów i skłonność do polecania naszych usług należą do celów strategicznych PZU. Mamy rozbudowany system, który motywuje i wspiera naszą kadrę zarządzającą, pracowników i współpracowników do dbania o satysfakcję klienta od pierwszej do ostatniej interakcji z naszymi produktami. Posiadamy zaawansowane narzędzia i dedykowany zespół, którego celem jest zbieranie informacji, analizowanie wyników badań satysfakcji i wykorzystywanie tej wiedzy w optymalizacji procesów i dostosowywaniu oferty. Wykorzystujemy też coraz szerzej i stale optymalizujemy kanały cyfrowe ułatwiające kontakt z PZU. Wykorzystujemy algorytmy sztucznej inteligencji, aby optymalizować procesy obsługi klienta, zapewniając szybką i efektywną pomoc w trudnych sytuacjach. Rozwijamy naszą platformę mojePZU, z której korzysta już ponad 5 mln klientów PZU – mówi Jan Zimowicz, członek zarządu PZU SA. 

Wysokie standardy obsługi w PZU 

Kapituła przyznając wyróżnienie podkreśliła, że standardy obsługi w PZU utrzymały się na wysokim poziomie, szczególnie w obsłudze stacjonarnej – zarówno w placówkach własnych, jak i u agentów. Wysoko oceniono standardy obsługi, podejście do klienta, szczegółowy opis oferty, a także rzetelność informacji oraz wsparcie pracowników w wyborze odpowiedniego pakietu ubezpieczenia. 

– Na nasz dobry wynik w badaniu wpływa też to, że oferujemy najszerszy na rynku wachlarz ochrony ubezpieczeniowej. Stale rozwijamy i zmieniamy nasze produkty, tak aby były konkurencyjne i odpowiadały na potrzeby klientów. Do ich dyspozycji jest również profesjonalna i najszersza na rynku naziemna sieć dystrybucji i obsługi naszych produktów, na którą składają się oddziały PZU, agenci wyłączni, placówki banków Alior i Pekao, infolinia oraz współpracujący tzw. multiagenci – dodaje Jan Zimowicz. 

Rankingu Instytucja Roku 

Warto podkreślić, że poziom jakości obsługi klienta był weryfikowany przez realnych klientów zainteresowanych ofertą produktową, z jakiej najczęściej korzystają klienci. Tegoroczna edycja Instytucji Roku w sektorze ubezpieczeniowym objęła łącznie 13 towarzystw, a o tytuł „Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce” walczyło 12 z nich (warunkiem był udział w kategorii „Najlepsza obsługa w placówce” oraz „Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych”). Z opublikowanych informacji wynika, że zrealizowano 120 wizyt w oddziałach, agencjach wyłącznych i multiagencjach, wykonano 130 połączeń z infolinią oraz przeprowadzono 100 testów zakupu ubezpieczenia turystycznego

Źródło: PZU SA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

6 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

6 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago