Categories: Aktualności

PZU: Zmian personalnych ciąg dalszy

Dużo zmian personalnych zachodzi w ostatnim czasie u największego polskiego ubezpieczyciela. W ubiegłym tygodniu dwóch członków rady nadzorczej złożyło rezygnacje ze swoich funkcji. Na ich miejsce powołano już ich następców. Biuro Marketingu z kolei ma nowego dyrektora.

Z pełnienia funkcji członka zarządu zrezygnował w dniu 18 marca Przemysław Dąbrowski, dzień później Paweł Surówka. Dąbrowski zasiadał w organie zarządczym ubezpieczyciela od grudnia 2010 roku, natomiast Surówka pełnił rolę członka zarządu zaledwie dwa miesiące. Nie podano przyczyn złożenia rezygnacji. W ich miejsce powołano Sebastiana Klimka i Macieja Rapkiewicza.
 
Sebastian Klimek Absolwentem University of North Florida – Bachelor of Business Administration in International Business. W chwili obecnej jest uczestnikiem studiów Executive Master of Business Administration na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
 
Maciej Rapkiewicz ukończył prawo na Wydziale Prawa i Administracji na Uniwersytecie Łódzkim, studia podyplomowe z ubezpieczeń gospodarczych na Akademii Ekonomicznej w Krakowie, MBA Finance & Insurance na Politechnice Łódzkiej / Illinois State University, a także studia doktoranckie na Wydziale Ekonomii w Instytucie Finansów, Bankowości i Ubezpieczeń na Uniwersytecie Łódzkim.
 
Zmiany personalne nastąpiły również w Biurze Marketingu PZU, gdzie od kilku dni zarządza tam nowy dyrektor. Został nim Adam Burak, związany wcześniej ze spółką Wrocław 2012. Zastąpił na tym stanowisku Martę Życińską. Jak podkreśla nowy szef marketingu: „Najważniejszym zadaniem stojącym przede mną i zespołem marketingu jest położenie mocniejszego nacisku na wsparcie sprzedaży produktów PZU. Wykorzystamy do tego nowoczesne narzędzia oraz postawimy na niestandardowe kanały komunikacji i digitalizację. Jako lider na rynku ubezpieczeń, chcemy przodować w zakresie szeroko rozumianych innowacji, które pozwolą nam znaleźć się jeszcze bliżej klienta. Opracowywana właśnie nowa, długofalowa strategia marketingowa ujrzy światło dzienne w najbliższych tygodniach. Przed nami naprawdę duże wyzwania”.
 
Adam Burak przez ostatnie trzy i pół roku pełnił funkcję dyrektora marketingu i public relations spółki Wrocław 2012, zarządzającej Stadionem Miejskim we Wrocławiu. Odpowiadał za tworzenie strategii marketingowych, wsparcie sprzedaży i pozyskiwanie sponsorów. Stanowisko to łączył z funkcją rzecznika prasowego, będąc odpowiedzialnym za relacje z mediami. Wcześniej przez ponad 4 lata był związany z Telewizją Polsat.
 
Źródło: www.pzu.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Odszkodowanie za szwy u dziecka – kiedy można liczyć na świadczenie? 

Założenie szwów u dziecka to zawsze stresująca sytuacja, ale nie każdy wie, że może też…

24 godziny ago

Błąd w polisie może kosztować fortunę. Jak uniknąć ubezpieczeniowych pułapek? 

Wiele osób zakłada, że wykupione ubezpieczenie zapewni pełną ochronę w każdej sytuacji. Tymczasem niewielkie niedopatrzenia…

1 dzień ago

PKO Ubezpieczenia ostrzega przed fałszywymi telefonami – jak nie dać się oszukać? 

PKO Ubezpieczenia ostrzega przed coraz częstszymi próbami wyłudzenia danych osobowych i finansowych od klientów. Oszuści podszywają…

1 dzień ago

Jak chronić gospodarstwo rolne przed nieprzewidzianymi stratami? 

Rolnictwo to biznes pełen wyzwań. Choroby, awarie czy kapryśna pogoda mogą w jednej chwili zagrozić efektom…

1 dzień ago

Bezpieczeństwo w podróży – dlaczego ubezpieczenie AC to najlepsza ochrona dla kierowcy? 

Niestety bezpieczeństwo w podróży samochodem nie zależy wyłącznie od naszej ostrożności. Kolizja, kradzież auta czy…

2 dni ago

Polacy nadal niedoubezpieczeni – luka ochronna coraz większa 

Okazuje się, że w Polsce rośnie problem niedoubezpieczenia. Najnowsze dane pokazują, że wartość chronionego majątku…

2 dni ago