Kolejny – szósty raz z rzędu AXA została wyróżniona mianem jako najlepsza marka ubezpieczeniowa na świecie. Jednocześnie firma ta po raz pierwszy zyskała zaszczytne miano przyjaznej środowisku.
Twórcy rankingu brali pod uwagę docenili przede wszystkim aktywność organizacji, czyli stworzenie wielu inicjatyw. Mowa tu o m.in.: Laboratorium AXA w Dolinie Krzemowej, kampania „Born to Protect” w Hong Kongu, Laboratorium Innowacji Danych we Francji, czy zaznaczenie swojej obecności na rynkach Chińskim i Kolumbijskim. Poprzez fundusz AXA Research Fund przeznaczyła – poczynając od 2013 roku około 12 milionów euro na badania uniwersyteckie w ponad 15 krajach.
Zestawienie zorganizowane było przez Interbrand – wiodącą firmę konsultingową, która zajmuje się badaniami wartości marek od wielu lat. Interbrand sklasyfikowało AXA na pozycji 59 spośród 100 najlepszych globalnych marek, z wartością 7,096 miliarda dolarów (co stanowi 5% wzrost w stosunku do roku 2012).
Generali Życie zostało nagrodzone Srebrnym Parasolem za wprowadzenie na rynek nowego produktu „Generali, z myślą…
Rząd przygotowuje istotną nowelizację przepisów dotyczących obowiązkowego ubezpieczenia OC. Nowi właściciele pojazdów będą mogli wypowiedzieć…
Przeciętna cena ubezpieczenia OC wzrosła o 10% r/r. Z danych Rankomat.pl wynika, że średnia cena…
Wakacje to czas relaksu i radości, niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą szybko zburzyć ten spokój. Właśnie…
Compensa uruchomiła sprzedaż swojego nowego ubezpieczenia turystycznego online – od teraz produkt można kupić także…
Lato to czas beztroskich zabaw i wakacyjnych przygód, ale też i zwiększonego ryzyka wypadków wśród…