Kolejny – szósty raz z rzędu AXA została wyróżniona mianem jako najlepsza marka ubezpieczeniowa na świecie. Jednocześnie firma ta po raz pierwszy zyskała zaszczytne miano przyjaznej środowisku.
Twórcy rankingu brali pod uwagę docenili przede wszystkim aktywność organizacji, czyli stworzenie wielu inicjatyw. Mowa tu o m.in.: Laboratorium AXA w Dolinie Krzemowej, kampania „Born to Protect” w Hong Kongu, Laboratorium Innowacji Danych we Francji, czy zaznaczenie swojej obecności na rynkach Chińskim i Kolumbijskim. Poprzez fundusz AXA Research Fund przeznaczyła – poczynając od 2013 roku około 12 milionów euro na badania uniwersyteckie w ponad 15 krajach.
Zestawienie zorganizowane było przez Interbrand – wiodącą firmę konsultingową, która zajmuje się badaniami wartości marek od wielu lat. Interbrand sklasyfikowało AXA na pozycji 59 spośród 100 najlepszych globalnych marek, z wartością 7,096 miliarda dolarów (co stanowi 5% wzrost w stosunku do roku 2012).
Od 14 września Warta wdraża szeroki pakiet zmian w swoich produktach życiowych. Aktualizacja obejmuje m.in.…
Generali wprowadziło do swojej oferty rozszerzenie w ubezpieczeniach na życie, które pozwala finansować leczenie w…
W ostatnich dniach rząd zatwierdził wysokość płacy minimalnej na 2026 rok. Kwota ta od stycznia…
Tegoroczny, 11. Bieg Charytatywny zorganizowany przez Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” i InterRisk TU S.A. Vienna…
Rzecznik Finansowy poinformował, że podtrzymał decyzję o nałożeniu na bułgarską spółkę ubezpieczeniową DallBogg kary w…
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny przedstawił wyniki za 2024 rok. Z danych instytucji wynika, że rośnie zarówno…