Pod koniec października ogłoszono wyniki badania Top Marka przygotowanego przez magazyn „Press” i Press-Service Monitoring Mediów. Przygotowane w badaniu zestawienie prezentuje najczęściej i najlepiej opisywane marki w prasie, internecie oraz mediach społecznościowych.
Wśród jedenastu branż znalazła się także branża ubezpieczeniowa. Q top 3 znalazły się:
1. PZU,
2. Ergo Hestia,
3. Aviva
Więcej na temat rankingu: http://www.press.pl/
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…