Grupa Bauer Media, właściciel portalu interia.pl wykupiła wszystkie akcję spółki Rankomat.pl SA.
„Pozyskanie lidera rynku to krok w budowaniu przez nas najlepszej oferty produktów ubezpieczeniowych i finansowych w Polsce” – mówi Artur Potocki, prezes Interia.pl.
„Dołączenie do Grupy Bauer oraz możliwość współpracy i rozwoju w ramach Interii otwiera przed Rankomat.pl zupełnie nowe możliwości dotarcia do jeszcze większej grupy odbiorców oraz dalszego poszerzania oferty i podnoszenia jakości świadczonych usług”- mówi Michał Laskowski prezes Rankomat.pl SA.
Rankomat.pl to niezależna internetowa porównywarka ubezpieczeniowa, specjalizująca się w porównywaniu ofert ubezpieczeń samochodowych. Serwis umożliwia sprawdzenie ofert większości ubezpieczycieli działających na polskim rynku, jak i zakup wybranej opcji ubezpieczenia. Spółka powstała w 2008 roku, założona przez Jacka Olechowskiego wraz z gronem prywatnych inwestorów. W 2010 roku w spółkę zainwestował fundusz zarządzany przez 3TS Capital Partners, współpraca z którym pozwoliła Rankomat.pl zdobyć pozycję lidera na swoim rynku.
Grupa Interia.pl wchodząca w skład Grupy Bauer Media to czołowy gracz na rynku internetowym w Polsce. Flagowym produktem Grupy jest portal horyzontalny Interia.pl.
3TS Capital Partners jest funduszem private equity i venture capital działającym w regionie CEE. 3TS inwestuje w spółki o dużym potencjale wzrostu w segmencie technologii, internetu i mediów. Łączna wartość wniesionych przez inwestorów środków do funduszy zarządzanych przez 3TS przekroczyła 300 mln euro, a głównymi inwestorami funduszy są lub byli: Cisco, EIF, EBRD, OTP Bank, Sitra, 3i and KfW.
Źródło: Interia.pl; Pb.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…