Multiporównywarka ubezpieczeń rankomat.pl zoptymalizowała swój kalkulator polis komunikacyjnych. Teraz klienci, bez konieczności odpowiadania na skomplikowane i trudne pytania, otrzymają łatwy dostęp do najkorzystniejszych cenowo ofert polis OC i AC. Wystarczy, że podadzą zaledwie kilka kluczowych danych w tym np. numer rejestracyjny pojazdu właściciela.
Wprowadzona przez rankomat.pl innowacja to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku porównywarek ubezpieczeniowych w Polsce. Zapewnia klientom łatwy i szybki dostęp do pełnej oferty polis OC i autocasco, eliminując konieczność wypełniania długich formularzy ze skomplikowanymi pytaniami. Usprawnienie to było możliwe dzięki bliskiej współpracy technologicznej między mulitporównywarką i kilkunastoma towarzystwami ubezpieczeniowymi oferującymi za jej pośrednictwem polisy komunikacyjne.
– Zakup ubezpieczenia OC czy autocasco kojarzy się z koniecznością wypełniania długich, skomplikowanych formularzy pełnych trudnych pytań. Obawę może budzić fakt, że niepoprawnie czy nieprecyzyjnie udzielone odpowiedzi spowodują wyliczenie składki ubezpieczeniowej, która nie będzie chroniła w odpowiedni sposób w przypadku szkody. Rankomat.pl ułatwił wybór optymalnej polisy komunikacyjnej w najlepszej dostępnej cenie. Dzięki ograniczeniu liczby pytań do najbardziej niezbędnych proces zakupu ubezpieczenie jest prostszy, bezpieczniejszy i wygodniejszy dla klientów, a przede wszystkim daje im poczucie bezpieczeństwa – mówi Łukasz Janda, CPO rankomat.pl.
Nowy, łatwy sposób zakupu OC i AC jest dostępny na stronie rankomat.pl. Korzystają z niego również doradcy porównywarki, z którymi można skontaktować się telefonicznie. Dzięki temu klienci, którzy cenią możliwość bezpośredniej rozmowy, mają możliwość otrzymania wsparcia ze strony ekspertów porównywarki. Obecnie w rankomat.pl pracuje prawie 200 doradców ubezpieczeniowych, którzy pomagają klientom w wyborze najlepszych polis.
O nowym rozwiązaniu dla klientów marka będzie informowała w kampanii marketingowej pod hasłem „Tak się teraz kupuje OC”.
– To nowa jakość na rynku ubezpieczeniowym. Dzięki naszemu rozwiązaniu klienci w bezpieczny i wygodny sposób porównają ze sobą dziesiątki ofert, wybierając dla siebie najlepiej dopasowaną polisę. To wszystko odbędzie się bez konieczności znajomości pełnej historii swoich ubezpieczeń czy podawania skomplikowanych danych. Udzielanie odpowiedzi na większość pytań bierze bowiem na siebie rankomat.pl, ułatwiając tym cały proces – mówi Michał Gołota, Brand Manager rankomat.pl.
Od ponad 15 lat rankomat.pl pomaga w wygodnym i bezpiecznym zakupie najlepszych ubezpieczeń i produktów finansowych. Ze wsparcia multiporównywarki skorzystało już ponad 2 mln klientów, którzy łącznie zaoszczędzili blisko 1 mld zł. Rankomat.pl to pierwsza i największa na polskim rynku firma, który oferuje możliwość bezstronnego porównania ofert ponad 30 marek ubezpieczeniowych i 25 bankowych. Użytkownik serwisu może wybrać dopasowany do swoich potrzeb produkt samodzielnie lub z telefonicznym wsparciem jednego z 200 doradców, pracujących z rankomat.pl.
Liczba osób oszczędzających na emeryturę z TFI PZU wynosiła w połowie kwietnia ponad milion. Co…
Do wyzwań współczesnej gospodarki śmiało możemy zaliczyć zmiany klimatyczne. Wpływają one zarówno na życie codzienne,…
Pomimo tego, że jazda na rowerze to przyjemna i zdrowa forma aktywności to niestety czasami…
Nowy projekt edukacyjny, który powstał dzięki współpracy Fundacji Zaczytani.org i Grupy PZU to innowacyjne narzędzie…
Compensa została wyróżniona za najciekawszą innowację w branży finansowej. Kapituła konkursu „Liderów Świata Bankowości i…
Unum wystartowało z nowym programem edukacyjnym „U lekarza”. Akcja ma za zadanie zwiększać świadomość zdrowotną…