Aktualności

Rankomat.pl ułatwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego

Multiporównywarka ubezpieczeń rankomat.pl zoptymalizowała swój kalkulator polis komunikacyjnych. Teraz klienci, bez konieczności odpowiadania na skomplikowane i trudne pytania, otrzymają łatwy dostęp do najkorzystniejszych cenowo ofert polis OC i AC. Wystarczy, że podadzą zaledwie kilka kluczowych danych w tym np. numer rejestracyjny pojazdu właściciela.  

Wprowadzona przez rankomat.pl innowacja to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku porównywarek ubezpieczeniowych w Polsce. Zapewnia klientom łatwy i szybki dostęp do pełnej oferty polis OC i autocasco, eliminując konieczność wypełniania długich formularzy ze skomplikowanymi pytaniami. Usprawnienie to było możliwe dzięki bliskiej współpracy technologicznej między mulitporównywarką i kilkunastoma towarzystwami ubezpieczeniowymi oferującymi za jej pośrednictwem polisy komunikacyjne. 

– Zakup ubezpieczenia OC czy autocasco kojarzy się z koniecznością wypełniania długich, skomplikowanych formularzy pełnych trudnych pytań. Obawę może budzić fakt, że niepoprawnie czy nieprecyzyjnie udzielone odpowiedzi spowodują wyliczenie składki ubezpieczeniowej, która nie będzie chroniła w odpowiedni sposób w przypadku szkody. Rankomat.pl ułatwił wybór optymalnej polisy komunikacyjnej w najlepszej dostępnej cenie. Dzięki ograniczeniu liczby pytań do najbardziej niezbędnych proces zakupu ubezpieczenie jest prostszy, bezpieczniejszy i wygodniejszy dla klientów, a przede wszystkim daje im poczucie bezpieczeństwa – mówi Łukasz Janda, CPO rankomat.pl.  

Nowy, łatwy sposób zakupu OC i AC jest dostępny na stronie rankomat.pl. Korzystają z niego również doradcy porównywarki, z którymi można skontaktować się telefonicznie. Dzięki temu klienci, którzy cenią możliwość bezpośredniej rozmowy, mają możliwość otrzymania wsparcia ze strony ekspertów porównywarki. Obecnie w rankomat.pl pracuje prawie 200 doradców ubezpieczeniowych, którzy pomagają klientom w wyborze najlepszych polis. 

O nowym rozwiązaniu dla klientów marka będzie informowała w kampanii marketingowej pod hasłem „Tak się teraz kupuje OC”. 

– To nowa jakość na rynku ubezpieczeniowym. Dzięki naszemu rozwiązaniu klienci w bezpieczny i wygodny sposób porównają ze sobą dziesiątki ofert, wybierając dla siebie najlepiej dopasowaną polisę. To wszystko odbędzie się bez konieczności znajomości pełnej historii swoich ubezpieczeń czy podawania skomplikowanych danych. Udzielanie odpowiedzi na większość pytań  bierze bowiem na siebie rankomat.pl,  ułatwiając tym cały proces – mówi Michał Gołota, Brand Manager rankomat.pl  

Od ponad 15 lat rankomat.pl pomaga w wygodnym i bezpiecznym zakupie najlepszych ubezpieczeń i produktów finansowych. Ze wsparcia multiporównywarki skorzystało już ponad 2 mln klientów, którzy łącznie zaoszczędzili blisko 1 mld zł. Rankomat.pl to pierwsza i największa na polskim rynku firma, który oferuje możliwość bezstronnego porównania ofert ponad 30 marek ubezpieczeniowych i 25 bankowych. Użytkownik serwisu może wybrać dopasowany do swoich potrzeb produkt samodzielnie lub z telefonicznym wsparciem jednego z 200 doradców, pracujących z rankomat.pl.

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

8 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

8 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago