Aktualności

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych agentów serwisu. Nowa strategia komunikacji opracowana przez agencję 180heartbeats + Jung von Matt pokazuje, że cyfrowe narzędzia mogą iść w parze z eksperckim doradztwem.   

Kampania stawia na budowanie zaufania i przełamywanie barier związanych z samodzielnym wyborem ubezpieczenia online. Rankomat nie tylko oferuje szeroką gamę produktów ubezpieczeniowych, ale także zapewnia użytkownikom wsparcie agentów i zakup optymalnie dobranej polisy. Strategia ta odpowiada na kluczowe wyzwania rynku ubezpieczeń – łączy wygodę porównywarki internetowej z doradztwem i poczuciem bezpieczeństwa, jakie daje kontakt z ekspertem.   

W wielu codziennych sytuacjach pragniemy mieć kontrolę nad własnymi decyzjami, chcemy mieć sprawczość. Z naszych badań wynika, że klienci cenią sobie możliwość podejmowania własnych decyzji, ale często potrzebują potwierdzenia, że ich wybór jest najlepszy. I tutaj pojawia się Rankomat – cichy partner, który wspiera użytkowników w tym procesie. Dzięki nam klienci czują się jak eksperci, mają poczucie kontroli, a dodatkowo zawsze mogą liczyć na pomoc certyfikowanych agentów ubezpieczeniowych rankomat.pl   – mówi Łukasz Wyrzykowski, CMO Rankomat.pl.   

Pierwsza kampania 360 w ramach nowej platformy dotyczy ubezpieczeń komunikacyjnych i obejmie telewizję (spoty 30 i 15”), internet (materiały wideo krótkie i długie formy, kreacje performance, www), a także media społecznościowe. Za produkcję wideo odpowiada dom produkcyjny Film Reaktor.  

Wiemy, jak ważne dla naszych klientów jest wsparcie agentów ubezpieczeniowych. Dlatego w kampaniach reklamowych, postawiliśmy na realistyczne i lekko zabawne historie z życia, związane z ubezpieczeniami. Nasi bohaterowie z dumą opowiadają o samodzielnym zakupie najlepszego ubezpieczenia, potwierdzając po chwili, że mogli w tym procesie liczyć na małą pomoc agenta rankomat.pl, który podpowiedział najlepszą ofertę czy doskonale dobrane rozwiązania – komentuje Michał Gołota Head of Brand Strategy & Communication w Rankomat.pl.   

Wraz z nową platformą rankomat.pl wprowadza jingiel, który będzie towarzyszył działaniom komunikacyjnym marki. Twórcą jingla jest artysta Stanisław Bukowski (reprezentowany przez Agora Książka i Muzyka sp. z o.o.).  

Partnerzy kampanii i strategii mediowej  

Za opracowanie i wdrożenie nowej platformy komunikacyjnej Rankomat.pl odpowiada agencja 180heartbeats + Jung von Matt, która tą kampanią rozpoczyna współpracę z Rankomat.pl.   

– Rankomat.pl przyszedł do nas z przemyślaną wizją i rzetelnymi badaniami, dzięki czemu już na starcie mogliśmy skupić się na tworzeniu rozwiązań, które realnie odpowiadają na potrzeby użytkowników porównywarki. Współpraca z liderem tej wymagającej branży jest dla nas niezwykle ekscytująca, a profesjonalizm i merytoryczne przygotowanie klienta pozwoliło nam połączyć naszą pasję do nieszablonowej kreacji z solidnym fundamentem strategicznym. Wierzymy, że dzięki temu połączeniu pokażemy, jak przyjazne oraz intuicyjne mogą być usługi – nawet w tak skomplikowanym obszarze – mówi Radosław Smorga, Chief Growth Officer & Partner 180heartbeats + Jung von Matt. 

Rankomat.pl w ostatnim czasie przeprowadził również przetarg na obsługę mediową. Spośród wielu ofert, marka postawiła na współpracę z agencją mediową Spark Foundry, który odpowiada za strategię mediową oraz pozostałe działania komunikacyjne marki. 

Pierwsze efekty kampanii można zobaczyć w najnowszym spocie reklamowym, który jest już dostępny w telewizji, social mediach i internecie: LINK

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

1 godzinę ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

2 godziny ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

1 dzień ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

1 dzień ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

2 dni ago

W Gdańsku kierowcy za OC płacą już prawie średnio 1000 zł 

W lutym najwięcej za ubezpieczenie OC płacili kierowcy z Gdańska (średnio 963 zł) i Wrocławia (922…

2 dni ago