Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych agentów serwisu. Nowa strategia komunikacji opracowana przez agencję 180heartbeats + Jung von Matt pokazuje, że cyfrowe narzędzia mogą iść w parze z eksperckim doradztwem.
Kampania stawia na budowanie zaufania i przełamywanie barier związanych z samodzielnym wyborem ubezpieczenia online. Rankomat nie tylko oferuje szeroką gamę produktów ubezpieczeniowych, ale także zapewnia użytkownikom wsparcie agentów i zakup optymalnie dobranej polisy. Strategia ta odpowiada na kluczowe wyzwania rynku ubezpieczeń – łączy wygodę porównywarki internetowej z doradztwem i poczuciem bezpieczeństwa, jakie daje kontakt z ekspertem.
– W wielu codziennych sytuacjach pragniemy mieć kontrolę nad własnymi decyzjami, chcemy mieć sprawczość. Z naszych badań wynika, że klienci cenią sobie możliwość podejmowania własnych decyzji, ale często potrzebują potwierdzenia, że ich wybór jest najlepszy. I tutaj pojawia się Rankomat – cichy partner, który wspiera użytkowników w tym procesie. Dzięki nam klienci czują się jak eksperci, mają poczucie kontroli, a dodatkowo zawsze mogą liczyć na pomoc certyfikowanych agentów ubezpieczeniowych rankomat.pl – mówi Łukasz Wyrzykowski, CMO Rankomat.pl.
Pierwsza kampania 360 w ramach nowej platformy dotyczy ubezpieczeń komunikacyjnych i obejmie telewizję (spoty 30 i 15”), internet (materiały wideo krótkie i długie formy, kreacje performance, www), a także media społecznościowe. Za produkcję wideo odpowiada dom produkcyjny Film Reaktor.
– Wiemy, jak ważne dla naszych klientów jest wsparcie agentów ubezpieczeniowych. Dlatego w kampaniach reklamowych, postawiliśmy na realistyczne i lekko zabawne historie z życia, związane z ubezpieczeniami. Nasi bohaterowie z dumą opowiadają o samodzielnym zakupie najlepszego ubezpieczenia, potwierdzając po chwili, że mogli w tym procesie liczyć na małą pomoc agenta rankomat.pl, który podpowiedział najlepszą ofertę czy doskonale dobrane rozwiązania – komentuje Michał Gołota Head of Brand Strategy & Communication w Rankomat.pl.
Wraz z nową platformą rankomat.pl wprowadza jingiel, który będzie towarzyszył działaniom komunikacyjnym marki. Twórcą jingla jest artysta Stanisław Bukowski (reprezentowany przez Agora Książka i Muzyka sp. z o.o.).
Za opracowanie i wdrożenie nowej platformy komunikacyjnej Rankomat.pl odpowiada agencja 180heartbeats + Jung von Matt, która tą kampanią rozpoczyna współpracę z Rankomat.pl.
– Rankomat.pl przyszedł do nas z przemyślaną wizją i rzetelnymi badaniami, dzięki czemu już na starcie mogliśmy skupić się na tworzeniu rozwiązań, które realnie odpowiadają na potrzeby użytkowników porównywarki. Współpraca z liderem tej wymagającej branży jest dla nas niezwykle ekscytująca, a profesjonalizm i merytoryczne przygotowanie klienta pozwoliło nam połączyć naszą pasję do nieszablonowej kreacji z solidnym fundamentem strategicznym. Wierzymy, że dzięki temu połączeniu pokażemy, jak przyjazne oraz intuicyjne mogą być usługi – nawet w tak skomplikowanym obszarze – mówi Radosław Smorga, Chief Growth Officer & Partner 180heartbeats + Jung von Matt.
Rankomat.pl w ostatnim czasie przeprowadził również przetarg na obsługę mediową. Spośród wielu ofert, marka postawiła na współpracę z agencją mediową Spark Foundry, który odpowiada za strategię mediową oraz pozostałe działania komunikacyjne marki.
Pierwsze efekty kampanii można zobaczyć w najnowszym spocie reklamowym, który jest już dostępny w telewizji, social mediach i internecie: LINK.
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…