W ślad za zeszłotygodniowym tekstem (Reklamacja ubezpieczenia problemem agenta) publikujemy dziś rozszerzone porównanie dotyczące kontrowersyjnego tematu reklamacji.
W pliku, w czytelnej formie prezentujemy jak i do kiedy należy złożyć reklamację pisemną, elektroniczną i ustną w Allianz, AXA, Concordia, Compensa, Generali, Gothaer, Ergo Hestia, Interrisk, Liberty Ubezpieczenia, Link4, Proama, PZU, Reso, TUZ, Uniqa, Warta.
W związku z aktualną sytuacją w kraju, Warta wdrożyła specjalne procedury, które mają za zadanie przyspieszyć i uprościć proces likwidacji…
W związku z dramatyczną sytuacją w południowej i południowo-zachodniej Polsce eksperci Biura Rzecznika Finansowego przygotowali opracowanie dla osób poszkodowanych, które poniosły…
PZU Zdrowie poinformowało, że osoby dotknięte skutkami powodzi mogą otrzymać nieodpłatną pomoc medyczną w placówkach operatora. Jak zaznaczono, z opieki…
Grupa PZU utworzyła specjalny fundusz na sfinansowanie kosztów walki z powodzią – jego wartość to 19 mln zł. Środki mają…
LINK4, podobnie jak większość ubezpieczycieli uruchomił szybką ścieżkę obsługi dla osób poszkodowanych przez powodzie i podtopienia, do których doszło na południu…
W obliczu wydarzeń na południu Polski ubezpieczyciele uprościli procedury likwidacji szkód spowodowanych przez powodzie. Towarzystwa podjęły szereg działań, które mają…