Reso Europa Service od 4 września wprowadza nowe warunki ubezpieczenia Biznes Pakiet. Bardzo duże znaczenie w całym procesie modyfikacji polisy miał głos brokerów i agentów, którzy współpracują z ubezpieczycielem.
Biznes Pakiet został zmieniony przez proponowane zmiany i sugestie od pośredników ubezpieczeniowych. Wszystko po to, by jeszcze bardziej uatrakcyjnić produkt i dostosować go do aktualnych potrzeb na rynku.
Bronisław Woźnialis, prezes zarządu Reso Europa Service informuje, że:
„Reso zawsze wsłuchiwała się w głos swoich partnerów i nie inaczej było tym razem. Brokerzy i agenci mają bardzo dobre rozeznanie rynkowe. Doceniamy ich wiedzę, dlatego chętnie korzystamy z różnego typu rozwiązań sugerowanych przez naszych partnerów. Modyfikacja Biznes Pakietu jest tego najlepszym potwierdzeniem”.
W nowym warunkach Bizes Pakieto dokonano ok. 40 zmian. Do najważniejszych zmian można zaliczyć m.in. rozszerzenie zakresu ochrony mienia w transporcie krajowym. Oprócz tego w OWU znalazły się klauzule dodatkowe dotyczące ubezpieczenia mienia. Chodzi tu o:
Zmiany dotyczą również zniesienia limitów ograniczających zawarcie umowy ubezpieczenia. Do tej pory Biznes Pakiet był przeznaczony dla przedsiębiorców, osób fizycznych i klientów instytucjonalnych, którzy posiadają mienie o łącznej wartości nieprzekraczającej 20 mln zł i których przychód netto w ostatnim roku obrotowym nie przekroczył 20 mln zł. Zmiany oznaczają, że te ograniczenia znikną.
Źródło: www.gu.com.pl, Reso
W branży budowlanej rocznie dochodzi do kilku tysięcy wypadków przy pracy. W zeszłym roku w…
Wzrost płacy minimalnej w 2026 roku powyżej 5 000 zł to nie tylko większe wynagrodzenie –…
Świadomość ubezpieczeniowa Polaków rośnie – z danych PZU wynika, że coraz więcej osób decyduje się…
Wakacje to czas odpoczynku, radości i podróży – ale także moment, kiedy powinniśmy szczególnie zadbać…
Rzecznik Finansowy przypomina, że właściciele polis OC w DallBogg nie mogą liczyć na automatyczne przedłużenie…
Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…