Firma ubezpieczeniowa Reso Europa Service niedawno świętowała 10 lecie działalności. Spotkanie z okazji Jubileuszu było okazją do zaprezentowania historii firmy, podsumowania wyników, podziękowań.
Pierwsza – oficjalna część jubileuszu rozpoczęła się w Auli Szkoły Zawodowej w Suwałkach, gdzie zaprezentowano film ukazujący historie firmy. Prezentacja ukazała nie tylko kulisy założenia Reso, ale również zapoznała widzów z wynikami rozwoju firmy, która w 2005 roku zatrudniała 4 osoby, a obecnie jest jednym z największych pracodawców z sektora prywatnego na Suwalszczyźnie. Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu oraz Lauris Boss, Członek Zarządu, w swoich przemówieniach skupili się głównie na podziękowaniach kierowanych do partnerów, klientów oraz pracowników, których wkład w rozwój firmy docenili szczególnie. Jak zauważył Woźnialis:
„Najważniejszą rzeczą w ciągu 10-letniej działalności RESO było i jest trzymanie się przyjętych w 2005 roku zasad. Aby biznes był stabilny – patrząc ze strony RESO – to muszą być zadowoleni wszyscy uczestnicy procesu: Klient – bo kupił dobry produkt w konkurencyjnej cenie, BTA – bo osiągnęło oczekiwany zysk z działalności w Polsce, i RESO, które dzięki temu mogło się rozwijać i odnosić sukcesy”.
Dziesięcioletnia obecność na rynku pozwoliła RESO dołączyć do grona liderów w świecie ubezpieczeń. Udało nam się osiągnąć to wyróżnienie tylko dzięki dwóm umiejętnościom: uważnemu słuchaniu Klientów i dostosowaniu się do Ich potrzeb.
Źródło: www.reso.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…