Od 1 sierpnia Departament Obsługi Klienta Reso Europa Service pracuje dłużej o 4 godziny. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 22, oraz w soboty w godzinach od 8 do 16.
Z pomocy infolinii mogą korzystać zarówno klienci jak i agenci
Departament Obsługi Klienta Reso, który jest odpowiedzialny za obsługę infolinii, zajmuje się przyjmowaniem szkód i reklamacji, przekazywaniem informacji na temat przebiegu procesu likwidacji szkody, prezentowaniem oferty sprzedażowej, jak również wyjaśnianiem wszelkich wątpliwości związanych z produktami czy usługami w zakresie ubezpieczeń.Z infolinii chętnie korzystają również agenci, którym konsultanci RESO zawsze pomogą rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące produktów Balcia Insurance SE.
Zmiany mają poprawić skuteczność działania infolinii
Ewa Ulikowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta Reso Europa Service zapewnia, że wprowadzone zmiany poprawią skuteczność działania infolinii: „ Od sierpnia Departament Obsługi Klienta będzie pracował w systemie zmianowym, dzięki czemu nasi klienci będą mogli zadzwonić do nas w dogodnym dla siebie czasie. Poza tym po raz kolejny zwiększyliśmy zatrudnienie w naszej komórce – w ciągu ostatnich dwóch lat liczba konsultantów wzrosła dwuipółkrotnie. Jestem przekonana, że dzięki wprowadzonym zmianom poprawimy skuteczność obsługi dzwoniących do nas klientów”.
Źródło: www.reso.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…