Aktualności

RESO: Infolinia wydłuża godziny pracy

Od 1 sierpnia Departament Obsługi Klienta Reso Europa Service pracuje dłużej o 4 godziny. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 22, oraz w soboty w godzinach od 8 do 16.

 
Z pomocy infolinii mogą korzystać zarówno klienci jak i agenci
 
Departament Obsługi Klienta Reso, który jest odpowiedzialny za obsługę infolinii, zajmuje się przyjmowaniem szkód i reklamacji, przekazywaniem informacji na temat przebiegu procesu likwidacji szkody, prezentowaniem oferty sprzedażowej, jak również wyjaśnianiem wszelkich wątpliwości związanych z produktami czy usługami w zakresie ubezpieczeń.Z infolinii chętnie korzystają również agenci, którym konsultanci RESO zawsze pomogą rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące produktów Balcia Insurance SE.
 
Zmiany mają poprawić skuteczność działania infolinii
 
Ewa Ulikowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta Reso Europa Service zapewnia, że wprowadzone zmiany poprawią skuteczność działania infolinii: „ Od sierpnia Departament Obsługi Klienta będzie pracował w systemie zmianowym, dzięki czemu nasi klienci będą mogli zadzwonić do nas w dogodnym dla siebie czasie. Poza tym po raz kolejny zwiększyliśmy zatrudnienie w naszej komórce – w ciągu ostatnich dwóch lat liczba konsultantów wzrosła dwuipółkrotnie. Jestem przekonana, że dzięki wprowadzonym zmianom poprawimy skuteczność obsługi dzwoniących do nas klientów”.
 
Źródło: www.reso.com.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Młodzi artyści kontra hejt – wyniki konkursu UNIQA 

Fundacja UNIQA rozstrzygnęła konkurs filmowy „Wszystko ok?”. Jego celem było promowanie empatii i wsparcia rówieśniczego…

20 godzin ago

Compensa wspiera podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych 

Od 20 sierpnia do 7 września pracownicy Compensy podejmują wyjątkowe wyzwanie – symboliczny bieg z…

20 godzin ago

Bezpieczna przyszłość firmy – jak mądrze zapobiegać stratom?

W realiach dzisiejszego rynku stabilność to luksus, na który mogą sobie pozwolić tylko ci, którzy…

2 dni ago

Colonnade z nową ofertą dla właścicieli psów i kotów 

Colonnade Insurance wprowadziło do swojej oferty nowe ubezpieczenie dla właścicieli psów i kotów. Produkt „Moje…

2 dni ago

Ubezpieczenie szkolne – polisa indywidualna czy grupowa? 

Ubezpieczenia szkolne NNW cieszą się rosnącym zainteresowaniem wśród rodziców, choć ich zakup nie jest obowiązkowy.…

2 dni ago

Ubezpieczenia Ryzyk Specyficznych: Jak „znane” ryzyka stają się źródłem przewagi komercyjnej 

Firmy ubezpieczają się przeciwko ryzykom, które ich nie martwią – główną motywacją jest przewaga komercyjna,…

6 dni ago