Od 1 sierpnia Departament Obsługi Klienta Reso Europa Service pracuje dłużej o 4 godziny. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 22, oraz w soboty w godzinach od 8 do 16.
Z pomocy infolinii mogą korzystać zarówno klienci jak i agenci
Departament Obsługi Klienta Reso, który jest odpowiedzialny za obsługę infolinii, zajmuje się przyjmowaniem szkód i reklamacji, przekazywaniem informacji na temat przebiegu procesu likwidacji szkody, prezentowaniem oferty sprzedażowej, jak również wyjaśnianiem wszelkich wątpliwości związanych z produktami czy usługami w zakresie ubezpieczeń.Z infolinii chętnie korzystają również agenci, którym konsultanci RESO zawsze pomogą rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące produktów Balcia Insurance SE.
Zmiany mają poprawić skuteczność działania infolinii
Ewa Ulikowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta Reso Europa Service zapewnia, że wprowadzone zmiany poprawią skuteczność działania infolinii: „ Od sierpnia Departament Obsługi Klienta będzie pracował w systemie zmianowym, dzięki czemu nasi klienci będą mogli zadzwonić do nas w dogodnym dla siebie czasie. Poza tym po raz kolejny zwiększyliśmy zatrudnienie w naszej komórce – w ciągu ostatnich dwóch lat liczba konsultantów wzrosła dwuipółkrotnie. Jestem przekonana, że dzięki wprowadzonym zmianom poprawimy skuteczność obsługi dzwoniących do nas klientów”.
Źródło: www.reso.com.pl
Assistance to ubezpieczenie przydatne podczas podróży samochodem. Dlaczego? Produkt ten zapewnia kompleksową ochronę w razie awarii pojazdu, wypadków czy innych nieprzewidzianych…
Zakup nieruchomości często wiąże się z koniecznością jej ubezpieczenia. Szczególnie, jeśli chcemy właściwie zabezpieczyć swoją inwestycję. Na czym dokładnie polega…
Przed nami sezon urlopowy. Część z nas zaplanowała już swoje wakacje za cel obierając sobie Chorwację. Zanim jednak wyruszymy w…
Rzecznik Finansowy opublikował praktyczne informacje dotyczące możliwości dochodzenia roszczeń odszkodowawczych związanych z uszkodzeniem pojazdu na skutek wjechania w dziurę w…
Zdrowie, bezpieczeństwo finansowe i ochrona przed skutkami niespodziewanych zdarzeń są fundamentalne dla stabilności każdej rodziny. Istnieje jednak wiele trudnych do…
Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić ten czas w Polsce, a…