Firma Link4 przygotowała specjalną ofertę dla tych, którzy robią zakupy w sieci. Oferta „Gwarancja Zwrotu Pieniędzy w Link4”, chroni przed sprzedawcami w sieci, którzy nie mają uczciwych zamiarów.
Co oferuje Link4Pay?
Link4Pay to platforma płatnicza dla sklepów zajmujących się sprzedażą w sieci połączona z ofertą tańszych płatności online. Za pomocą oferty, firma oferuje klientom e-sklepów bezpieczeństwo, sklepom zaś pomaga zdobyć zaufanie nowych kupujących. „Link4Pay to nowa usługa na rynku, polegająca na sprzedaży produktów i usług oraz jednoczesnego ich ubezpieczenia, w ramach jednej transakcji płatniczej. W handlu online najważniejsza jest wygoda klientów. Takie ułatwienia płatnicze jak Link4Pay upraszczają ścieżkę zakupową i podnoszą sprzedaż” – podkreśla Krystian Wesołowski,Deputy Business Development Director w BlueMedia.
Co zrobić aby skorzystać z oferty
Płatności z Gwarancją Link4 można dokonać poprzez znalezienie sklepu internetowego z symbolem Link4Pay. „Oprócz gwarancji zwrotu pieniędzy, oferujemy wszystkim klientom, którzy korzystają z platformy płatniczej Link4Pay, także bezpłatną ochronę w razie ataku hackerskiego, np. gdy oszuści podmienią stronę umożliwiającą dokonanie płatnościami”– mówi Mariusz Rosa, dyrektor departamentu sprzedaży affinity w Link4.
Jak działa oferta?
Ofert działa na zasadzie zwrotu pieniędzy jeśli okaże się, że klient otrzymał towar, który jest wybrakowany, nieoryginalny, lub jeśli towar w ogóle nie dotrze.
Jaki jest koszt ubezpieczenia?
Koszt polisy uzależniony jest od wartości zakupionego towaru. Przy zamówieniu do 120 zł to 2,95 zł. Za ubezpieczenie towaru z przedziału od 120 do 3 tys. zł trzeba zapłacić 2,95% wartości zamówienia, a powyżej 3 tys. zł – 3,3 proc. Link4 obejmie ochroną transakcje nieprzekraczające 10 tys. zł.
Link4Pay chce zmienić nastawienie klientów do zakupów w sieci
„Pracując na co dzień z dziesiątkami sklepów internetowych, doskonale wiemy, jak dużym problemem jest dla nich brak zaufania polskich klientów do finalizowania transakcji i dokonywania płatności bezpośrednio. Wielu klientów wciąż wybiera płatność za pobraniem co jest rozwiązaniem droższym dla nich i bardziej uciążliwym dla sprzedawcy. Dlatego chcemy to zmienić. Wierzymy, że Link4Pay da klientom wystarczającą gwarancję, która pozwoli na samodzielne dokonanie płatności. Ten system może zrewolucjonizować zakupy w internecie” – mówi Piotr Grzybczak, założyciel i prezes SalesBee – integratorea systemu wdrażającym go w sklepach internetowych.
Źródło: www.link4.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…