77 proc. Polaków przynajmniej kilka razy w miesiącu rozmawia ze swoimi dziećmi o bezpieczeństwie – wskazuje raport „Rodzice a bezpieczeństwo” zlecony przez Nationale-Nederlanden. Obawy o najbliższych coraz częściej mobilizują do nauki o podstawach zachowania bezpieczeństwa w różnych sytuacjach, a także do ubezpieczenia ich na wypadek różnych nieprzewidzianych sytuacji. Z raportu wynika, że polisę NNW wykupiło dla swoich dzieci aż 81 proc. badanych rodziców.
Blisko jedna trzecia z nich co najmniej raz w tygodniu myśli o tym, że ich dziecku może przydarzy się wypadek. Jednak strach ma w tym przypadku działanie mobilizujące. Dlaczego? Dlatego, że ośmiu na dziesięciu rodziców chciałoby wziąć udział w kursie pierwszej pomocy. Co piąty rodzic zabezpiecza swoje dziecko prywatną polisą ubezpieczeniową od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków.
Zdecydowana większość rodziców deklaruje, że uświadamia i uczy swoje dzieci zasad bezpieczeństwa w domu, szkole, czy na ulicy.
Ale nie w takim zakresie jak kompleksowa ochrona, która w razie potrzeby rehabilitacji, pokryje koszty powrotu do zdrowia naszych dzieci. „Z raportu Nationale-Nederlanden wynika, że już 81 proc. rodziców wykupiło swojemu dziecku polisę ubezpieczeniową od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków. Fakt, że dorośli zapewniają ochronę swoim dzieciom napawa optymizmem. Zdecydowana większość wykupionych polis to jednak te oferowane w szkole. Warto pamiętać, że średnia suma takiego ubezpieczenia jest stosunkowo niewysoka, a zakres jest dość wąski. Mając na uwadze dobro i zdrowie dzieci, warto przeanalizować ofertę ubezpieczeń i zapewnić najmłodszym kompleksową ochronę w razie wypadku. Może bowiem okazać się, że dziecko będzie potrzebowało rehabilitacji, a w przypadku długiej nieobecności w szkole także korepetycji”– wyjaśnia ekspert z Nationale-Nederlanden.
Mając świadomość, że odpowiednie ubezpieczenie pomoże nie tylko w powrocie do zdrowia, ale również w pokryciu dodatkowych kosztów 61 proc. rodziców deklaruje, że wykupiło swojemu dziecku szkolne NNW. Natomiast co piąty rodzic wykupił dla swojego dziecka indywidualne ubezpieczenie.
Źródło: www.nn.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…