Coraz więcej Polaków jest zainteresowanych kupnem polis medycznych. Według ostatnich danych ma już je ponad milion osób.
Zainteresowanie wiąże się z pogłębiającymi się problemami publicznej służby zdrowia. Polacy coraz chętniej decydują się na prywatne formy finansowania opieki zdrowotnej. Dotychczas najwięcej mówiło się o abonamentach medycznych, jednak ubiegły rok należał do ubezpieczeń zdrowotnych. Aż o 42 procent wzrosła liczba osób, które zdecydowały się na ich zakup. Jak wynika z danych przedstawionych przez Polską Izbę Ubezpieczeń taką polisę posiada już 1,2 mln Polaków, którzy wydali na ich zakup 400 mln zł.
Jak mówi prezes PIU, Jan Grzegorz Prądzyński: Publiczny system ochrony zdrowia jest niewydolny, a to przekłada się na rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi.
To strategiczna informacja dla całej branży ubezpieczeniowej, która od wielu lat czeka na rozwój tego rynku w naszym kraju. W Europie Zachodniej oraz Stanach Zjednoczonych ubezpieczenia zdrowotne stanowią 1/3 ubezpieczeniowego biznesu.
Skąd się bierze rosnące zainteresowanie polaków tego rodzaju ubezpieczeniem?
Doświadczyliśmy już komfortu, jaki dają prywatne ubezpieczenia zdrowotne i doceniliśmy ich wartość. Stąd wzrost liczby klientów indywidualnych. Ze wzglądu na większe zainteresowanie, przybywa też ofert ze strony towarzystw ubezpieczeń. Ich różnorodność pozwala dziś na zakup polisy także klientom mniej zamożnym – twierdzi Dorota M. Fal, doradca zarządu ds. ubezpieczeń zdrowotnych PIU.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…