Aktualności

Rusza akcja społeczna Allianz: „Prowadzisz? Nie pisz!”

Allianz Polska razem z firmą Jet Line rozpoczynają kampanię outdoorową „Prowadzisz? Nie pisz!”. Przez kilka miesięcy widoczne będą bilboardy, które zlokalizowane będą na trasach w całej Polsce. Akcja ma zwrócić uwagę na to, że czytanie i pisanie wiadomości w trakcie jazdy jest bardzo niebezpieczne dla wszystkich uczestników ruchu drogowego.

 
Dane Europejskiego Barometru Odpowiedzialnej Jazdy 2016 pokazują, że nawet co trzeci polski kierowca pisze SMS-y w trakcie jazdy. Co drugi rozmawia przez telefon bez użycia zestawu głośnomówiącego. Według szacunków Krajowego Centrum  Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego nawet co piąty wypadek może być spowodowany przez korzystanie z telefonu podczas jazdy.
 
Statystyki pokazują, że korzystanie z telefonu podczas prowadzenia samochodu jest większym zagrożeniem niż np. nietrzeźwi kierowcy. Okazuje się, że zdolność podejmowania reakcji spada nawet o 35%. W 2016 roku za używanie telefonu podczas jazdy samochodem odnotowano ponad 120 tysięcy wykroczeń.
 
Właśnie te wszystkie elementy i statystyki sprawiły, że Allianz Polska i Jet Line podjęły się stworzenia kampanii. Od kwietnia do czerwca przy drogach w całej Polsce pojawią się billboardy, które będą przedstawiać rozbity ekran smartfona z wiadomością pozostawioną bez odpowiedzi.
 
Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu Allianz Polska mówi:
 
„Wierzymy, że mocny przekaz wizualny zadziała na wyobraźnię kierowców, uświadamiając im, że nie warto ryzykować życia, pisząc, dzwoniąc czy przeglądając media społecznościowe w trakcie jazdy. Kiedy podczas jazdy musimy niezwłocznie skorzystać z telefonu, poprośmy o pomoc pasażera lub zatrzymajmy się w bezpiecznym miejscu”.
 
Źrodło: www.gu.com.pl, Allianz

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

7 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago