Do programu może przystąpić każda osoba zatrudniona, która podlega obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnemu i rentowym. Oszczędności tworzone są wspólnie przez pracowników, pracodawców oraz państwo. Hasło kampanii: „PPK. W sumie się opłaca!” wskazuje na główny atut PPK, czyli na trzy źródła finansowania programu – pracownika, pracodawcę i państwo. Kampania informacyjna będzie prowadzona w telewizji, radiu i w sieci, a także za pomocą kanałów społecznościowych.
Celem kampanii jest przedstawienie podstawowych cech i korzyści programu długoterminowego oszczędzania, do którego może przystąpić każda zatrudniona osoba podlegająca obowiązkowo ubezpieczeniu emerytalnemu i rentowemu.
W ramach akcji informacyjnej emitowany będzie spot reklamowy, a także cykl animowanych filmów „Akademia PPK”, który wyjaśnia funkcjonowanie PPK i udział pracownika, pracodawcy i państwa. Dodatkowo Polski Fundusz Rozwoju przygotował też pakiet informacyjny dla pracodawców i pracowników dostępny w serwisie www.mojePPK.pl.
www.gu.com.pl www.mojeppk.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…