Do programu może przystąpić każda osoba zatrudniona, która podlega obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnemu i rentowym. Oszczędności tworzone są wspólnie przez pracowników, pracodawców oraz państwo. Hasło kampanii: „PPK. W sumie się opłaca!” wskazuje na główny atut PPK, czyli na trzy źródła finansowania programu – pracownika, pracodawcę i państwo. Kampania informacyjna będzie prowadzona w telewizji, radiu i w sieci, a także za pomocą kanałów społecznościowych.
Celem kampanii jest przedstawienie podstawowych cech i korzyści programu długoterminowego oszczędzania, do którego może przystąpić każda zatrudniona osoba podlegająca obowiązkowo ubezpieczeniu emerytalnemu i rentowemu.
W ramach akcji informacyjnej emitowany będzie spot reklamowy, a także cykl animowanych filmów „Akademia PPK”, który wyjaśnia funkcjonowanie PPK i udział pracownika, pracodawcy i państwa. Dodatkowo Polski Fundusz Rozwoju przygotował też pakiet informacyjny dla pracodawców i pracowników dostępny w serwisie www.mojePPK.pl.
www.gu.com.pl www.mojeppk.pl
Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…
Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy? W Polsce mieszka ok. 8…
W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…
Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…
UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR. Dzięki…