Aktualności

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Prudential

Kilka dni temu Prudential wystartował z najnowszą kampanią reklamową, której celem jest zachęcanie oszczędzania na własną emeryturę zawczasu. Aby temu sprostać, Prudential oferuje ubezpieczenie oszczędnościowe.

 
W reklamie widać kontynuacje młodego boga, który nagradzany w branżowych konkursach – został tu twórczo rozwinięty. W obecnej kampanii bohater – tytułowy młody bóg, snuje wizję swojej idealnej, wręcz idyllicznej emerytury. Czy na pewno jest jednak ona dostatnia i bezstresowa? Niestety, jego wyobrażenia o spokojnym życiu na poziomie, do którego się przyzwyczaił, okazują się złudne. Dowiaduje się bowiem, że już dziś Polacy spędzają na emeryturze średnio około 20 lat swojego życia. Co więcej, długość życia rośnie, a więc może okazać się, że w jego przypadku będzie to nawet 30 lat. Tymczasem przyszła emerytura naszego bohatera może wynieść raptem około 1/3 obecnej pensji.
 
Kreację spotów przygotowała agencja BBDO Warszawa, za planowanie i zakup mediów oraz za działania związane z kampanią w Internecie odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Bartek Ignaciuk, a ich produkcją zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano. Na potrzeby internetu przewidziano dedykowane spoty interaktywne. Kampania potrwa przynajmniej przez kilka najbliższych miesięcy i zostanie wsparta również zaskakującymi reklamami kinowymi, a także działaniami PR.
 
Przypomnijmy, że Prudential zwyciężył w tegorocznej edycji Effie, pokonując wszystkich pozostałych ubezpieczyciel. Jury uhonorowało ubezpieczyciela złotą statuetką za kampanię reklamową „Młodzi Bogowie”. To druga z rzędu nagroda Effie dla tego samego ubezpieczyciela (w ubiegłym roku zwyciężył w tej samej kategorii, zdobywając srebrne trofeum (złotego nie przyznano) za kampanię „Spadkobiercy”.
 

 
Źródło: www.nowymarketing.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

12 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

12 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago