Kampania ma na celu umacnianie wizerunku ubezpieczyciela jako atrakcyjnego i przyjaznego pracodawcy, który oferującego pakiet unikalnych korzyści dla pracowników.
Największy polski ubezpieczyciel już od kilku lat prowadzi kreatywne kampanie employer brandingowe, które skierowane są nie tylko do doświadczonych specjalistów i ekspertów, ale również do studentów i absolwentów szkół wyższych. Konsekwentnie stawia w nich na nieszablonową komunikację rekrutacyjną z dystansem do siebie i abstrakcyjnym żartem. Tak też będzie i tym razem.
W najnowszej odsłonie kampanii motywem przewodnim jest ciasteczko z wróżbą, które w angażujący sposób zwraca uwagę kandydatów na unikalne benefity i możliwości rozwoju zawodowego w PZU.
Łukasz Trzeszczkowski, kierownik Zespołu Marki Pracodawcy PZU podkreśla, jakie korzyści będą mieli przyszli pracownicy zakładu: „ Wcześniejsze odsłony kampanii pozwoliły nam skutecznie zaistnieć w świadomości Polaków jako atrakcyjny pracodawca, nie tylko wiodąca firma ubezpieczeniowa. Teraz idziemy o krok dalej i promujemy konkretny pakiet unikalnych korzyści, jakie daje praca w PZU: ciekawe projekty dużej skali, atrakcyjne wynagrodzenia i benefity oraz rozsądne godziny pracy. To właśnie ten zestaw sprawia, że zatrudniamy najlepszych specjalistów i ekspertów z różnych branż”.
Kampania „Praca w PZU dobrze wróży” potrwa do końca listopada, a jej działania obejmą media społecznościowe, Internet oraz mobile. Ubezpieczyciel przewiduje m.in. specjalną akcję promocyjną w serwisie rekrutacyjnym pracuj.pl.
Źródło: www.pzu.pl
Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…
Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…