Wracają przebojowe hity LINK4. Ubezpieczyciel wystartował właśnie z najnowszą kampanią reklamową, w których Sylwia Przetak wraz Magdaleną Dąbkowską śpiewają o benefitach Pakietu OC w LINK4. Ale to nie wszystko.
Firma LINK4 wystartowała z nową kampanią reklamową. Przygotowane spoty mają dwie odsłony – na ekranie można zobaczyć emocjonujące sceny ratownictwa górskiego i pożarniczego. Ubezpieczyciel przekonuje w nich, że „Tu zasady są proste. Najpierw dbasz o siebie, żebyś potem mógł zadbać o innych, jak w OC z LINK4”. Tym razem, w nowej wersji światowego przeboju „I love Rock ‚n’ Roll” Joan Jett & the Blackhearts usłyszymy utalentowane polskie wokalistki Sylwię Przetak oraz Magdalenę Dąbkowską. Artystki przekonują, że holowanie do 100 km w całym kraju, jakie zapewnia Program Pomocy z Samochodem Zastępczym i Assistance Opony do OC w LINK4 to prawdziwy hit na rynku.
– W LINK4 szczególnie cenimy sobie zaufanie klientów, którzy wiedzą, że mogą u nas liczyć na wsparcie w trudnych sytuacjach, gdy tego potrzebują. Holowanie w razie wypadku to jeden z podstawowych elementów bezpieczeństwa, jaki chcemy zapewnić posiadaczom Pakietu OC w LINK4. Proste zasady i pewność, że jesteśmy partnerem, któremu można zaufać, gdy dzieje się coś niedobrego, to podstawa naszego działania i o tym jest nasza najnowsza kampania – mówi Mikołaj Ciaś, członek zarządu LINK4.
Warto przypomnieć, że Pakiet OC w LINK4 stanowi połączenie dwóch ubezpieczeń – obowiązkowego OC komunikacyjnego oraz Programu Pomocy z Samochodem Zastępczym i Assistance Opony. W ramach Programu Pomocy, oprócz holowania w razie wypadku, ubezpieczony może liczyć na samochód zastępczy do trzech dni w razie wypadku lub kradzieży pojazdu, uruchomienie auta w przypadku rozładowania akumulatora oraz pomoc w wymianie koła, gdy zostanie uszkodzona opona.
– Podstawą skutecznej i mądrej pomocy jest zabezpieczenie siebie. To jest pierwsze zdanie, które pada na każdym szkoleniu ratowniczym – najpierw zadbaj o siebie, jak chcesz pomóc innym. Podobnie myślimy w LINK4, dlatego do ubezpieczenia OC, które w razie zdarzenia daje ochronę osobom poszkodowanym przez kierowcę, proponujemy Program Pomocy w pakiecie, w ramach którego ubezpieczony może dodatkowo liczyć na pomoc Assistance dla siebie – dodaje Joanna Talaśka, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej LINK4.
Z opublikowanych informacji wynika, że ujęcia akcji ratunkowych powstały w Dolinie Bolechowickiej niedaleko Krakowa. Ratownicy występujący w reklamie to członkowie Grupy Ratownictwa Medycznego oraz strażak wspierany przez kolegów z lokalnej jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej.
– Choć zdjęcia w terenie górskim nie należały do łatwych, wszyscy stanęli na wysokości zadania, także nasza psia gwiazda Papillon, który skradł serca uczestników planu. Sceny pożaru były na tyle realistyczne, że zaalarmowały okolicznych mieszkańców, którzy zaniepokojeni dzwonili do właścicieli budynku, by upewnić się, czy wszyscy są cali i zdrowi. Przy okazji więc zapewniamy, że podczas produkcji nie ucierpiał żaden kundelek, a stodoła stoi po dziś dzień – mówi reżyser spotów Kazimierz Zbąski, z duetu Państwo Rodzeństwo.
Nowe reklamy LINK4 można oglądać od 1 czerwca 2024 r. w telewizji, na VOD, w mediach społecznościowych oraz na kanale YouTube LINK4. Realizację kampanii powierzono agencji kreatywnej Brasil, a za produkcję odpowiadała Flota Filmowa. Spoty powstały we współpracy ze sprawdzonym w poprzednich śpiewających reklamach LINK4 kolektywem reżyserskim Państwo Rodzeństwo.
Źródło: LINK4
13 listopada odbyła się gala „Laury społeczne”, podczas której ogłoszono wyniki Konkursu (eS) im. Jacka Kuronia. Od kilku lat partnerem tego wydarzenia…
Generali w ostatnim czasie wprowadziło zmiany w procesie obsługi klienta i pośrednika. Do najważniejszych z nich należy formularz on-line do aktualizacji danych…
Poszukujesz ubezpieczenia, które zapewni kompleksową ochronę Twojego domu? Sprawdź ofertę InterRisk. Flagowy produkt ubezpieczyciela DOM MAX to ochrona i pomoc w przypadku wszelkich…
Osoby, które biorą kredyt hipoteczny na zakup mieszkania lub domu, zazwyczaj zobowiązane są do cesji praw z ubezpieczenia na bank.…
Wśród laureatów 7. edycji Konkursu „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje” znalazły się projekty PZU Zdrowie. Do finału zakwalifikowano ponad 200 zgłoszeń,…
Zakup okularów dla dziecka to dosyć spory wydatek – można za nie zapłacić od ok. 500 zł do nawet tysiąca…