Aktualności

Ruszyła nowa kampania reklamowa Compensy

W czerwcu Compensa rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem: „Compensa. Żadnych ale.” Spot emitowany w telewizji i na YouTube, podkreśla ofertę Compensy w zakresie ubezpieczeń majątkowych i na życie.
 
Jest wiele różnych wymówek, które często przeszkadzają nam w podjęciu dojrzałej decyzji. W najnowszym spocie, Compensa zachęca do wykupienia ubezpieczenia siebie i rodziny oraz swojego majątku. W reklamie  wymówki pojawiają się jako małe rysunkowe postaci – ALE, które towarzyszą nam na każdym kroku. Zostają one ostatecznie odsunięte na bok, a Compensa zachęca do wykupienia ubezpieczenia.
 
Hasło  odnosi się do ubezpieczeń oferowanych przez Compensę, a treść spotu zwraca uwagę odbiorców na konieczność porzucenia wymówek i ubezpieczenie siebie i rodziny oraz swojego majątku. Każda z wymówek została przedstawiona w spocie jako rysunkowy AL, postać towarzysząca bohaterom na każdym kroku.
 
Karolina Tworzydło, Dyrektor Biura Marketingu i PR z Compensy: „ Zdecydowaliśmy się na przekaz skierowany do szerokiej grupy odbiorców. Uzupełniając działania w telewizji, nasz spot będziemy chcieli pokazać również w coraz lepiej odbieranym środowisku video online. Dzięki targetowaniu dotrzemy z komunikatem do konkretnie interesującej nas grupy odbiorców, a także osób, które nie oglądają tradycyjnej telewizji”.
 
Compensa prowadzi kampanię w TVN, Polsacie, stacjach tematycznych grupy Polsat i TVP. Emisja spotu w stacjach telewizyjnych rozpoczęła się 5.06.2017 i potrwa do końca miesiąca. Ubiegłoroczna edycja kampanii odbyła się jesienią i została przeprowadzona w Polsacie i stacjach tematycznych grupy Polsat, a także w radiu.
 
Link do reklamy:  http://www.compensa.pl/index.php?id=319

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

5 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

5 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago