W czerwcu Compensa rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem: „Compensa. Żadnych ale.” Spot emitowany w telewizji i na YouTube, podkreśla ofertę Compensy w zakresie ubezpieczeń majątkowych i na życie.
Jest wiele różnych wymówek, które często przeszkadzają nam w podjęciu dojrzałej decyzji. W najnowszym spocie, Compensa zachęca do wykupienia ubezpieczenia siebie i rodziny oraz swojego majątku. W reklamie wymówki pojawiają się jako małe rysunkowe postaci – ALE, które towarzyszą nam na każdym kroku. Zostają one ostatecznie odsunięte na bok, a Compensa zachęca do wykupienia ubezpieczenia.
Hasło odnosi się do ubezpieczeń oferowanych przez Compensę, a treść spotu zwraca uwagę odbiorców na konieczność porzucenia wymówek i ubezpieczenie siebie i rodziny oraz swojego majątku. Każda z wymówek została przedstawiona w spocie jako rysunkowy AL, postać towarzysząca bohaterom na każdym kroku.
Karolina Tworzydło, Dyrektor Biura Marketingu i PR z Compensy: „ Zdecydowaliśmy się na przekaz skierowany do szerokiej grupy odbiorców. Uzupełniając działania w telewizji, nasz spot będziemy chcieli pokazać również w coraz lepiej odbieranym środowisku video online. Dzięki targetowaniu dotrzemy z komunikatem do konkretnie interesującej nas grupy odbiorców, a także osób, które nie oglądają tradycyjnej telewizji”.
Compensa prowadzi kampanię w TVN, Polsacie, stacjach tematycznych grupy Polsat i TVP. Emisja spotu w stacjach telewizyjnych rozpoczęła się 5.06.2017 i potrwa do końca miesiąca. Ubiegłoroczna edycja kampanii odbyła się jesienią i została przeprowadzona w Polsacie i stacjach tematycznych grupy Polsat, a także w radiu.
Link do reklamy: http://www.compensa.pl/index.php?id=319
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…