Categories: Aktualności

Ruszyły zapisy na 46. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski

Ruszyły zapisy na 46. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski, który odbędzie się w ostatni weekend września. Wyjątkowość tegorocznej edycji podkreśla wielki jubileusz polskiego sportu – 100. rocznica pierwszego maratonu w Polsce. Ponownie sponsorem tytularnym wydarzenia zostało Nationale-Nederlanden. 

Nationale-Nederlanden ponownie sponsorem 

Niewątpliwie Maraton Warszawski wpisał się już w krajobraz miasta, łączy kibiców, sportowców amatorów z całej Polski i ich rodziny oraz wyzwala wielkie emocje. Wydarzenie to nieprzerwanie od 1979 roku odbywa się w ostatni weekend września i stanowi prawdziwe święto biegania oraz kibicowania. Z opublikowanych informacji wynika, że tegoroczny Wielki Bieg rozpocznie się 29 września o godzinie 9:00, a wystartuje spod Pałacu Kultury i Nauki. Podobnie jak w ubiegłym roku sponsorem tytularnym wydarzenia jest Nationale-Nederlanden. Warto zauważyć, że firma mocno angażuje się w promocję zdrowia wśród Polaków już od lat. 

– Nasze ponowne partnerstwo z Fundacją i występowanie jako sponsor tytularny to nie tylko kontynuacja, ale i pogłębienie naszej misji promowania zdrowego stylu życia. Każdy krok w maratonie symbolizuje nasze długofalowe zaangażowanie w zdrowie i wspieranie Polaków w dbaniu o siebie, które są dla nas najważniejsze. Pamiętajmy, że dbanie o siebie to właśnie maraton, a nie sprint – kluczowe jest tutaj myślenie długoterminowe. W czasie poprzednich edycji półmaratonu i maratonu z bezpłatnych badań profilaktycznych w mobilnym medbusie skorzystało 406 osób. W tym roku również planujemy działania, które przyczynią się do budowania zdrowej i aktywnej społeczności – powiedziała Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektorka ds. Komunikacji Marketingowej i Marki w Nationale-Nederlanden. 

2023 udany dla Fundacji ,,Maraton Warszawski’’ 

Prezes Fundacji ,,Maraton Warszawski’’ podkreśla, że miniony rok był bardzo udany i to nie tylko pod względem frekwencji, ale też i współpracy z partnerami. 

– Musimy przyznać, że 2023 rok był niezwykle udany dla Fundacji ,,Maraton Warszawski’’. Wróciliśmy z frekwencją do czasów sprzed pandemii, nawiązaliśmy i kontynuowaliśmy niezwykle owocne współprace z wieloma partnerami, w tym ze sponsorem tytularnym Nationale-Nederlanden, z którym mamy przyjemność kontynuować działania również w tym roku. Wystartowaliśmy i zakończyliśmy maraton pod Pałacem Kultury i Nauki, wzbogacając imprezę o nowy format rywalizacji pod nazwą TEAM UP! Europe. W tym roku nie zwalniamy tempa. Bieganie powróciło w wielkim stylu: na ten moment mamy ponad 6 tysięcy zapisanych na 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski! We wrześniu chcemy zaskoczyć wszystkich pokazując, w jaki sposób stulecie maratonu w Polsce może połączyć biegaczy – dodał Marek Tronina, prezes Fundacji ,,Maraton Warszawski’’. 

#BiegamDobrze 

Jak możemy przeczytać, i w tym roku wydarzeniu będzie towarzyszyć największa w Polsce biegowa akcja charytatywna – #BiegamDobrze. Uczestnicy imprezy mogą wesprzeć wybraną fundację, rejestrując się ścieżką #BiegamDobrze i biegnąc z intencją. Po zapisie w trybie charytatywnym rozpoczyna się zbiórka – wystarczy trenować oraz zachęcać znajomych do wsparcia „wirtualnej skarbonki”. Co istotne, po zebraniu kwoty minimalnej, wynoszącej 450 złotych, do 31 sierpnia 2024 r., biegacze w prezencie otrzymają wyjątkowy, pomarańczowy numer startowy, będący znakiem rozpoznawczym Dobroczynnych Bohaterów. Z pewnością w słusznej sprawie biegnie się lżej. 

– W Nationale-Nederlanden dbamy nie tylko o zdrowie fizyczne, ale również o dobrostan społeczny. Nasze wsparcie dla akcji #BiegamDobrze jest tego najlepszym dowodem – w tym roku ponownie dołożymy dodatkowe kwoty do zbiórek, które zgromadzą największe sumy.  Dzięki tej inicjatywie zawodnicy mają możliwość wspierania ważnych celów charytatywnych, co wzbogaca doświadczenie uczestnictwa w biegach. Ponadto, nasi pracownicy z entuzjazmem biorą udział w wolontariacie podczas półmaratonu i maratonu, co także podkreśla nasze zaangażowanie w działania społeczne. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tak ważnych wydarzeń, które przynoszą realną zmianę i inspirują do działania na rzecz innych – wyjaśniła Marta Pokutycka-Mądrala, Rzeczniczka prasowa i Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej w Nationale-Nederlanden. 

Więcej informacji o akcji #BiegamDobrze znajdziemy na stronach https://maratonwarszawski.com/biegamdobrze/ i https://biegamdobrze.pl

Z kolei zapisy na 46. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski są dostępne na stronie: https://rejestracja.maratonwarszawski.com/pl/. Opłata startowa w pierwszej turze zapisów wynosi 200 zł. 

Źródło: Nationale-Nederlanden 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

8 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

8 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

12 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

1 dzień ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

2 dni ago