Categories: Aktualności

Rynek ubezpieczeń wydaje miliony na reklamy

Polskie firmy ubezpieczeniowe wydają więcej na promocje swoich produktów niż w zeszłym roku. Tylko w okresie od czerwca do kwietnia br., spoty reklamowe wszystkich firm wyniosły 92,6 mln złotych, co stanowi 50 procentowy wzrost kosztów.
 

Jak wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów ponad połowa tej kwoty to wydatki pięciu największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Najwięcej na reklamę wydała firma Generali, która w drugim kwartale br., wydała na promocję ponad 15 milionów złotych reklamując atrakcyjne zniżki na ubezpieczenia w zamian za bezpieczną jazdę kierowców. Firma PZU natomiast wydała na reklamę swoich produktów niemal 10 milionów złotych – promując również ubezpieczenia komunikacyjne. Podobnie było w firmie Proama, która wydając niema tę samą kwotę – reklamowała ofertę zniżki na ubezpieczenia za bezszkodową jazdę. Firma ING natomiast wydała 9,6 miliona złotych na reklamę nowej nazwy firmy: Nationale-Nederlanden. Piąte miejsce zajęła firma Aviva wydając na promocje swoich produktów 9,4 mln zł. Na portalach społecznościowych (Facebooka i Twitter) internauci najczęściej poruszali temat PZU, pozytywnie oceniając kampanie firmy – w tym „PZU ulubiona zabawka”, który miał na celu wyjaśnienie dzieciom, jak działa ubezpieczenie. W badaniu pod uwagę brano publikacje i reklamy, które ukazały się między 01.04.2015 a 30.06.2015.
 
Źródło: www.imm.com.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

4 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

4 dni ago

Dotowane ubezpieczenia upraw – kompleksowa ochrona dla rolników 

Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…

5 dni ago

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na energetykę 

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…

5 dni ago

Europ Assistance Polska z nową siedzibą 

Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…

7 dni ago

Czy ubezpieczyciele przy kalkulacji składek biorą pod uwagę odmiany upraw? 

Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…

7 dni ago