Categories: Aktualności

Rynek ubezpieczeń wydaje miliony na reklamy

Polskie firmy ubezpieczeniowe wydają więcej na promocje swoich produktów niż w zeszłym roku. Tylko w okresie od czerwca do kwietnia br., spoty reklamowe wszystkich firm wyniosły 92,6 mln złotych, co stanowi 50 procentowy wzrost kosztów.
 

Jak wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów ponad połowa tej kwoty to wydatki pięciu największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Najwięcej na reklamę wydała firma Generali, która w drugim kwartale br., wydała na promocję ponad 15 milionów złotych reklamując atrakcyjne zniżki na ubezpieczenia w zamian za bezpieczną jazdę kierowców. Firma PZU natomiast wydała na reklamę swoich produktów niemal 10 milionów złotych – promując również ubezpieczenia komunikacyjne. Podobnie było w firmie Proama, która wydając niema tę samą kwotę – reklamowała ofertę zniżki na ubezpieczenia za bezszkodową jazdę. Firma ING natomiast wydała 9,6 miliona złotych na reklamę nowej nazwy firmy: Nationale-Nederlanden. Piąte miejsce zajęła firma Aviva wydając na promocje swoich produktów 9,4 mln zł. Na portalach społecznościowych (Facebooka i Twitter) internauci najczęściej poruszali temat PZU, pozytywnie oceniając kampanie firmy – w tym „PZU ulubiona zabawka”, który miał na celu wyjaśnienie dzieciom, jak działa ubezpieczenie. W badaniu pod uwagę brano publikacje i reklamy, które ukazały się między 01.04.2015 a 30.06.2015.
 
Źródło: www.imm.com.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

13 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

13 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago