Aktualności

Rzecznik Agenta od Ergo Hestii przyjął już 750 zgłoszeń

Ergo Hestia w lutym 2017 roku powołała do życia Rzecznika Agenta, który ma zajmować się różnymi niestandardowymi sprawami.  Chodzi tu m.in. o potrzeby pośredników ubezpieczeniowych, którzy działają w imieniu ubezpieczyciela. Czy takie rozwiązanie sprawdziło się?

750 zgłoszeń w pół roku

Statystyki pokazują, że w ciągu sześciu miesięcy działalności Rzecznik Agenta przyjął 750 zgłoszeń, co średnio oznacza 125 spraw miesięcznie. Natomiast średni czas obsługi wynosił 3,5 dnia roboczego. Najpopularniejszym kanałem kontaktu był e-mail (86%) oraz kontakt telefoniczny (8%).

Anna Gładkowska, Rzecznik Agenta Ergo Hestii powiedziała, że:

Skupiam się na rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy kanałami dystrybucji, pomagam w sprawach, które agenci oceniają jako trudne i wymagające natychmiastowych działań oraz proponuję zmiany dopasowane do oczekiwań agentów. Wraz z Rzecznikiem Klienta obserwujemy rosnące wymagania klientów, którzy chcą być traktowani indywidualnie. To przekłada się na agentów, którzy w pierwszej kolejności muszą sprostać tym potrzebom i na ubezpieczyciela, który zaspokaja potrzeby zarówno klientów, jak też agentów. Efektem mojej pracy jest wdrożenie 30 inicjatyw naprawczych, czyli zmian ułatwiających pracę agentów”.

Ergo Hestia obsługuje ponad 3 miliony klientów oraz likwiduje ponad 600 tysięcy szkód rocznie. Oznacza to, że czasem sytuacji niestandardowych i błędów nie da się po prostu uniknąć. Praca Rzecznika Agenta i Klienta pozwala ma jeszcze bliższy kontakt z osobami, które korzystają z ubezpieczenia. Rzecznik Agenta wraz z Rzecznikiem Klienta oraz zespołem Biura Zarządzania Jakością Ergo Hestii całościowo postrzegają potrzeby uczestników rynku ubezpieczeniowego. Dzięki temu mogą lepiej dopasować różne rozwiązania, które są niezbędne w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym.

Źródło: Ergo Hestia

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Kompleksowa ochrona auta w PZU 

PZU wystartował z nową kampanią w ramach, której zachęca kierowców do kompleksowego ubezpieczania samochodu. Ubezpieczyciel…

18 godzin ago

Ubezpieczenie dla pracowników w firmie – jak wygląda oferta InterRisk? 

Doświadczenie pokazuje, że w obecnych czasach ubezpieczenie grupowe dla firm stanowi nie tylko standard w większych organizacjach, ale również skuteczne…

18 godzin ago

Rezygnacja z wycieczki a zwrot przedpłaty 

Część z nas z dużym wyprzedzeniem rezerwuje wyjazdy turystyczne na urlop. Niestety na długo przed…

2 dni ago

Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób 

Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób to produkt, który gwarantuje nam wypłatę pieniędzy np. na leczenie…

2 dni ago

Europ Assistance Polska ponownie dołączyło do Operacji Czysta Rzeka 

Już po raz trzeci ochotnicy z Europ Assistance Polska brali udział w akcji Operacja Czysta…

2 dni ago

Zadbaj o bezpieczeństwo wybierając NNW odNOWA 

Każdego dnia jesteśmy narażeni na różne wyzwania i zagrożenia. Niestety do nieszczęśliwego wypadku może dojść…

2 dni ago