Aktualności

Rzecznik Agenta od Ergo Hestii przyjął już 750 zgłoszeń

Ergo Hestia w lutym 2017 roku powołała do życia Rzecznika Agenta, który ma zajmować się różnymi niestandardowymi sprawami.  Chodzi tu m.in. o potrzeby pośredników ubezpieczeniowych, którzy działają w imieniu ubezpieczyciela. Czy takie rozwiązanie sprawdziło się?

750 zgłoszeń w pół roku

Statystyki pokazują, że w ciągu sześciu miesięcy działalności Rzecznik Agenta przyjął 750 zgłoszeń, co średnio oznacza 125 spraw miesięcznie. Natomiast średni czas obsługi wynosił 3,5 dnia roboczego. Najpopularniejszym kanałem kontaktu był e-mail (86%) oraz kontakt telefoniczny (8%).

Anna Gładkowska, Rzecznik Agenta Ergo Hestii powiedziała, że:

Skupiam się na rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy kanałami dystrybucji, pomagam w sprawach, które agenci oceniają jako trudne i wymagające natychmiastowych działań oraz proponuję zmiany dopasowane do oczekiwań agentów. Wraz z Rzecznikiem Klienta obserwujemy rosnące wymagania klientów, którzy chcą być traktowani indywidualnie. To przekłada się na agentów, którzy w pierwszej kolejności muszą sprostać tym potrzebom i na ubezpieczyciela, który zaspokaja potrzeby zarówno klientów, jak też agentów. Efektem mojej pracy jest wdrożenie 30 inicjatyw naprawczych, czyli zmian ułatwiających pracę agentów”.

Ergo Hestia obsługuje ponad 3 miliony klientów oraz likwiduje ponad 600 tysięcy szkód rocznie. Oznacza to, że czasem sytuacji niestandardowych i błędów nie da się po prostu uniknąć. Praca Rzecznika Agenta i Klienta pozwala ma jeszcze bliższy kontakt z osobami, które korzystają z ubezpieczenia. Rzecznik Agenta wraz z Rzecznikiem Klienta oraz zespołem Biura Zarządzania Jakością Ergo Hestii całościowo postrzegają potrzeby uczestników rynku ubezpieczeniowego. Dzięki temu mogą lepiej dopasować różne rozwiązania, które są niezbędne w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym.

Źródło: Ergo Hestia

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

UNIQA i Grupa mBanku przedłużają strategiczne partnerstwo 

UNIQA i Grupa mBanku przedłużyły współpracę na kolejne 12 lat w modelu dystrybucji wyłącznej. Partnerstwo…

10 godzin ago

IRON – nowy poziom cyfrowej sprzedaży ubezpieczeń w InterRisk 

InterRisk, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, uruchomił platformę IRON – nowoczesne narzędzie wspierające agentów w sprzedaży…

10 godzin ago

Dlaczego warto wybrać profesjonalne biuro rachunkowe?

W dzisiejszych czasach prowadzenie firmy wiąże się z wieloma wyzwaniami, a jednym z kluczowych elementów…

2 dni ago

Assistance drogowe od InterRisk – przepis na spokojną podróż 

Niespodziewana awaria, przebita opona czy brak paliwa mogą przytrafić się każdemu z nas. W takich…

2 dni ago

„Bezpieczny Biznes w TUW-ie” – kompleksowa ochrona dla małych i średnich przedsiębiorstw 

Prowadzenie własnej firmy to nie tylko realizacja pasji i ambicji, ale również codzienne mierzenie się…

2 dni ago

Wyjazd na Słowację – jakie ubezpieczenia trzeba mieć? 

Wyjazd na Słowację, jak każda podróż wymaga odpowiedniego przygotowania. Jednym z najczęstszych pytań, które się…

2 dni ago