Aktualności

Rzecznik Agenta od Ergo Hestii przyjął już 750 zgłoszeń

Ergo Hestia w lutym 2017 roku powołała do życia Rzecznika Agenta, który ma zajmować się różnymi niestandardowymi sprawami.  Chodzi tu m.in. o potrzeby pośredników ubezpieczeniowych, którzy działają w imieniu ubezpieczyciela. Czy takie rozwiązanie sprawdziło się?

750 zgłoszeń w pół roku

Statystyki pokazują, że w ciągu sześciu miesięcy działalności Rzecznik Agenta przyjął 750 zgłoszeń, co średnio oznacza 125 spraw miesięcznie. Natomiast średni czas obsługi wynosił 3,5 dnia roboczego. Najpopularniejszym kanałem kontaktu był e-mail (86%) oraz kontakt telefoniczny (8%).

Anna Gładkowska, Rzecznik Agenta Ergo Hestii powiedziała, że:

Skupiam się na rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy kanałami dystrybucji, pomagam w sprawach, które agenci oceniają jako trudne i wymagające natychmiastowych działań oraz proponuję zmiany dopasowane do oczekiwań agentów. Wraz z Rzecznikiem Klienta obserwujemy rosnące wymagania klientów, którzy chcą być traktowani indywidualnie. To przekłada się na agentów, którzy w pierwszej kolejności muszą sprostać tym potrzebom i na ubezpieczyciela, który zaspokaja potrzeby zarówno klientów, jak też agentów. Efektem mojej pracy jest wdrożenie 30 inicjatyw naprawczych, czyli zmian ułatwiających pracę agentów”.

Ergo Hestia obsługuje ponad 3 miliony klientów oraz likwiduje ponad 600 tysięcy szkód rocznie. Oznacza to, że czasem sytuacji niestandardowych i błędów nie da się po prostu uniknąć. Praca Rzecznika Agenta i Klienta pozwala ma jeszcze bliższy kontakt z osobami, które korzystają z ubezpieczenia. Rzecznik Agenta wraz z Rzecznikiem Klienta oraz zespołem Biura Zarządzania Jakością Ergo Hestii całościowo postrzegają potrzeby uczestników rynku ubezpieczeniowego. Dzięki temu mogą lepiej dopasować różne rozwiązania, które są niezbędne w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym.

Źródło: Ergo Hestia

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Mieszkanie ubezpieczone, ale czy na pewno? 

Wielu właścicieli mieszkań jest przekonanych, że polisa chroni ich w każdej sytuacji. Jednak ubezpieczenia standardowo…

1 dzień ago

PZU wdraża nowoczesny system wczesnego wykrywania cyberzagrożeń RIFFSEC 

PZU wprowadza nowoczesny system wczesnego wykrywania cyberzagrożeń, który monitoruje internet, deep web oraz darknet. Narzędzie…

1 dzień ago

UFG przypomina: jazda bez OC może kosztować fortunę

W czasie Wszystkich Świętych i weekendu z okazji Święta Niepodległości na drogach pojawi się więcej…

5 dni ago

Ubezpieczenie nagrobka – co warto wiedzieć? 

Nie każdy wie, że nagrobki można ubezpieczyć tak samo jak mieszkanie czy dom. Biuro Rzecznika…

6 dni ago

Generali zachęca przedsiębiorców do inwestowania w benefity zdrowotne 

Generali Polska rusza z nową kampanią promującą grupowe ubezpieczenie zdrowotne „Generali, z myślą o zdrowiu…

6 dni ago

Bonus dla odpowiedzialnych kierowców od InterRisk 

InterRisk rozpoczęło akcję „Bezpieczna Zima z AC w InterRisk”. Kierowcy, którzy wykupią pakiet Auto+ z…

6 dni ago