Aktualności

Rzecznik Agenta od Ergo Hestii przyjął już 750 zgłoszeń

Ergo Hestia w lutym 2017 roku powołała do życia Rzecznika Agenta, który ma zajmować się różnymi niestandardowymi sprawami.  Chodzi tu m.in. o potrzeby pośredników ubezpieczeniowych, którzy działają w imieniu ubezpieczyciela. Czy takie rozwiązanie sprawdziło się?

750 zgłoszeń w pół roku

Statystyki pokazują, że w ciągu sześciu miesięcy działalności Rzecznik Agenta przyjął 750 zgłoszeń, co średnio oznacza 125 spraw miesięcznie. Natomiast średni czas obsługi wynosił 3,5 dnia roboczego. Najpopularniejszym kanałem kontaktu był e-mail (86%) oraz kontakt telefoniczny (8%).

Anna Gładkowska, Rzecznik Agenta Ergo Hestii powiedziała, że:

Skupiam się na rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy kanałami dystrybucji, pomagam w sprawach, które agenci oceniają jako trudne i wymagające natychmiastowych działań oraz proponuję zmiany dopasowane do oczekiwań agentów. Wraz z Rzecznikiem Klienta obserwujemy rosnące wymagania klientów, którzy chcą być traktowani indywidualnie. To przekłada się na agentów, którzy w pierwszej kolejności muszą sprostać tym potrzebom i na ubezpieczyciela, który zaspokaja potrzeby zarówno klientów, jak też agentów. Efektem mojej pracy jest wdrożenie 30 inicjatyw naprawczych, czyli zmian ułatwiających pracę agentów”.

Ergo Hestia obsługuje ponad 3 miliony klientów oraz likwiduje ponad 600 tysięcy szkód rocznie. Oznacza to, że czasem sytuacji niestandardowych i błędów nie da się po prostu uniknąć. Praca Rzecznika Agenta i Klienta pozwala ma jeszcze bliższy kontakt z osobami, które korzystają z ubezpieczenia. Rzecznik Agenta wraz z Rzecznikiem Klienta oraz zespołem Biura Zarządzania Jakością Ergo Hestii całościowo postrzegają potrzeby uczestników rynku ubezpieczeniowego. Dzięki temu mogą lepiej dopasować różne rozwiązania, które są niezbędne w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym.

Źródło: Ergo Hestia

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

3 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

3 dni ago

Dotowane ubezpieczenia upraw – kompleksowa ochrona dla rolników 

Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…

4 dni ago

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na energetykę 

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…

4 dni ago

Europ Assistance Polska z nową siedzibą 

Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…

6 dni ago

Czy ubezpieczyciele przy kalkulacji składek biorą pod uwagę odmiany upraw? 

Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…

6 dni ago