Ergo Hestia w lutym 2017 roku powołała do życia Rzecznika Agenta, który ma zajmować się różnymi niestandardowymi sprawami. Chodzi tu m.in. o potrzeby pośredników ubezpieczeniowych, którzy działają w imieniu ubezpieczyciela. Czy takie rozwiązanie sprawdziło się?
Statystyki pokazują, że w ciągu sześciu miesięcy działalności Rzecznik Agenta przyjął 750 zgłoszeń, co średnio oznacza 125 spraw miesięcznie. Natomiast średni czas obsługi wynosił 3,5 dnia roboczego. Najpopularniejszym kanałem kontaktu był e-mail (86%) oraz kontakt telefoniczny (8%).
Anna Gładkowska, Rzecznik Agenta Ergo Hestii powiedziała, że:
Skupiam się na rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy kanałami dystrybucji, pomagam w sprawach, które agenci oceniają jako trudne i wymagające natychmiastowych działań oraz proponuję zmiany dopasowane do oczekiwań agentów. Wraz z Rzecznikiem Klienta obserwujemy rosnące wymagania klientów, którzy chcą być traktowani indywidualnie. To przekłada się na agentów, którzy w pierwszej kolejności muszą sprostać tym potrzebom i na ubezpieczyciela, który zaspokaja potrzeby zarówno klientów, jak też agentów. Efektem mojej pracy jest wdrożenie 30 inicjatyw naprawczych, czyli zmian ułatwiających pracę agentów”.
Ergo Hestia obsługuje ponad 3 miliony klientów oraz likwiduje ponad 600 tysięcy szkód rocznie. Oznacza to, że czasem sytuacji niestandardowych i błędów nie da się po prostu uniknąć. Praca Rzecznika Agenta i Klienta pozwala ma jeszcze bliższy kontakt z osobami, które korzystają z ubezpieczenia. Rzecznik Agenta wraz z Rzecznikiem Klienta oraz zespołem Biura Zarządzania Jakością Ergo Hestii całościowo postrzegają potrzeby uczestników rynku ubezpieczeniowego. Dzięki temu mogą lepiej dopasować różne rozwiązania, które są niezbędne w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym.
Źródło: Ergo Hestia
Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…
Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…
W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…
PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…
W 2024 roku kierowcy z polskimi tablicami rejestracyjnymi byli sprawcami aż 70,8 tys. kolizji i…
Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wprowadza możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Nowa usługa…