Sopocki ubezpieczyciel mając na uwadze klientów, którzy zostali poszkodowani w niestandardowych sprawach powoła rzecznika, którego zadaniem będzie pomoc w dopełnieniu formalności.
Rzecznik mając bezpośredni kontakt z klientem, ma doprowadzić do finalizacji sprawy mając na uwadze argumenty zarówno klienta jak i ubezpieczyciela. Celem nowej instytucji jest również rekomendowanie dalszych działań w kwestii ubezpieczeń. Nowo powołaną Rezcznik Ergo Hestii jest Justyna Szymańska, która podkreśla:
„Wiem, że umiejętność wytłumaczenia skomplikowanych kwestii ubezpieczeniowych zrozumiałym dla wszystkich językiem będzie kluczowa . (…) Moje dotychczasowe doświadczenie w komunikacji z klientami potwierdza, że dialog pomaga w zrozumieniu argumentów obydwu stron. Jednocześnie w firmie, która rocznie likwiduje skutki ponad pół miliona szkód, pracownicy mogą popełnić błąd. Moim zadaniem w takich przypadkach będzie weryfikacja całego procesu obsługi, wyjaśnienie go klientowi i wdrożenie usprawnień, tak aby więcej nie popełnić podobnych błędów. Możliwości kontaktu z Rzecznikiem jest wiele. Zarówno strony internetowe jak i specjalnie przygotowany numer telefonu będzie do dyspozycji klientów. Dodatkowo klienci będą mogli się kontaktować z rzecznikiem z pomocą Twittera”.
źródło: www.ergohestia.pl
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…