Categories: Aktualności

Rzecznik Ergo Hestii dla poszkodowanych w sprawach niestandardowych

Sopocki ubezpieczyciel mając na uwadze klientów, którzy zostali poszkodowani w niestandardowych sprawach powoła rzecznika, którego zadaniem będzie pomoc w dopełnieniu formalności.

Rzecznik mając bezpośredni kontakt z klientem, ma doprowadzić do finalizacji sprawy mając na uwadze argumenty zarówno klienta jak i ubezpieczyciela. Celem nowej instytucji jest również rekomendowanie dalszych działań w kwestii ubezpieczeń. Nowo powołaną Rezcznik Ergo Hestii jest Justyna Szymańska, która podkreśla:
 
„Wiem, że umiejętność wytłumaczenia skomplikowanych kwestii ubezpieczeniowych zrozumiałym dla wszystkich językiem będzie kluczowa . (…) Moje dotychczasowe doświadczenie w komunikacji z klientami potwierdza, że dialog pomaga w zrozumieniu argumentów obydwu stron. Jednocześnie w firmie, która rocznie likwiduje skutki ponad pół miliona szkód, pracownicy mogą popełnić błąd. Moim zadaniem w takich przypadkach będzie weryfikacja całego procesu obsługi, wyjaśnienie go klientowi i wdrożenie usprawnień, tak aby więcej nie popełnić podobnych błędów. Możliwości kontaktu z Rzecznikiem jest wiele. Zarówno strony internetowe jak i specjalnie przygotowany numer telefonu będzie do dyspozycji klientów. Dodatkowo klienci będą mogli się kontaktować z rzecznikiem z pomocą Twittera”.
 
źródło: www.ergohestia.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

1 dzień ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

1 dzień ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

2 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

2 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

3 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

3 dni ago