Aktualności

Rzecznik Klienta powołany przez PZU

Nowym Rzecznikiem Klienta PZU został Piotr Ożarek. Do jego zadań będzie należało pomaganie klientom, którzy są niezadowoleni z rozstrzygnięcia w trudnych i skomplikowanych sprawach. Wcześniej z takiego rozwiązania skorzystała Ergo Hestia.
 
Anna Janiczek, dyrektor Biura Zarządzania Relacjami z Klientem PZU powiedziałała:
 
„Zależy nam bardzo, aby nasi klienci mieli poczucie, że jesteśmy firmą przyjazną i otwartą na współpracę. Rolą rzecznika będzie zbieranie informacji zwrotnej i spostrzeżeń od klientów, a następnie przekazywanie ich do osób, które mają bezpośredni wpływ na procesy i produkty w naszej firmie. Pierwsi klienci już pozytywnie ocenili skuteczność i szybkość działania rzecznika. Cieszą się, że pomógł im w zrozumieniu niełatwych przecież produktów ubezpieczeniowych, wysłuchał i spojrzał na konkretną sprawę z ich perspektywy”.
 

Jakie zadania ma Rzecznik Klienta?

 
Zadaniem Rzecznika Klienta jest prowadzenie dialogu z klientami, zwłaszcza w trudnych sprawach. Rzecznik ma zachować bezstronność i analizować przypadki i obiektywnie oceniać obsługę spraw. Nowa funkcja zajmować ma się najtrudniejszymi sprawami, które wymagają skoordynowania prac kilku biur lub dodatkowych opinii prawnych lub eksperckich.
 
Piotr Ożarek z PZU jest związany od 2005 roku. W firmie przeszedł przez wszystkie szczeble kariery: od specjalisty do kierownika w zespołach obsługi szkód i świadczeń. Z wykształcenia jest prawnikiem i absolwentem MBA. Może pochwalić się sukcesami z przeprowadzonych setek rozmów negocjacyjnych z klientami. Doskonale zna otoczenie prawne ubezpieczeń i ma doświadczenie w mediacji z osobami, które są w trudnej sytuacji życiowej.
 
Źródło: gu.com.pl, PZU

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Kask obowiązkowy do 16. roku życia? Nadchodzą ważne zmiany dla użytkowników jednośladów 

Dzieci i młodzież do 16. roku życia mają obowiązkowo jeździć w kaskach – i to…

1 godzinę ago

Jak działa ubezpieczenie na wypadek odwołania lub przerwania podróży? 

Niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą pokrzyżować nawet najlepiej zaplanowane wakacje. Jednak nie każdy wie, że dzięki…

23 godziny ago

Motocyklem na wakacje? Sprawdź, czy masz odpowiednie ubezpieczenie 

Coraz więcej Polaków wyrusza na wakacyjne trasy motocyklem. Jednak zanim wsiądziemy na dwa kółka i…

23 godziny ago

Raport społeczny PKO Ubezpieczenia: Jak czują się kobiety w Polsce? 

PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…

4 dni ago

Holiday Barometer 2025: Jak zmieniają się zwyczaje urlopowe Polaków i Europejczyków? 

Wyniki badania Holiday Barometer 2025 pokazują, że po latach niepewności związanej z pandemią Polacy i…

4 dni ago

Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown łączą siły 

Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown nawiązały współpracę, by nieść radość i wsparcie emocjonalne dzieciom przebywającym…

4 dni ago