Nowym Rzecznikiem Klienta PZU został Piotr Ożarek. Do jego zadań będzie należało pomaganie klientom, którzy są niezadowoleni z rozstrzygnięcia w trudnych i skomplikowanych sprawach. Wcześniej z takiego rozwiązania skorzystała Ergo Hestia.
Anna Janiczek, dyrektor Biura Zarządzania Relacjami z Klientem PZU powiedziałała:
„Zależy nam bardzo, aby nasi klienci mieli poczucie, że jesteśmy firmą przyjazną i otwartą na współpracę. Rolą rzecznika będzie zbieranie informacji zwrotnej i spostrzeżeń od klientów, a następnie przekazywanie ich do osób, które mają bezpośredni wpływ na procesy i produkty w naszej firmie. Pierwsi klienci już pozytywnie ocenili skuteczność i szybkość działania rzecznika. Cieszą się, że pomógł im w zrozumieniu niełatwych przecież produktów ubezpieczeniowych, wysłuchał i spojrzał na konkretną sprawę z ich perspektywy”.
Zadaniem Rzecznika Klienta jest prowadzenie dialogu z klientami, zwłaszcza w trudnych sprawach. Rzecznik ma zachować bezstronność i analizować przypadki i obiektywnie oceniać obsługę spraw. Nowa funkcja zajmować ma się najtrudniejszymi sprawami, które wymagają skoordynowania prac kilku biur lub dodatkowych opinii prawnych lub eksperckich.
Piotr Ożarek z PZU jest związany od 2005 roku. W firmie przeszedł przez wszystkie szczeble kariery: od specjalisty do kierownika w zespołach obsługi szkód i świadczeń. Z wykształcenia jest prawnikiem i absolwentem MBA. Może pochwalić się sukcesami z przeprowadzonych setek rozmów negocjacyjnych z klientami. Doskonale zna otoczenie prawne ubezpieczeń i ma doświadczenie w mediacji z osobami, które są w trudnej sytuacji życiowej.
Źródło: gu.com.pl, PZU
Dzieci i młodzież do 16. roku życia mają obowiązkowo jeździć w kaskach – i to…
Niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą pokrzyżować nawet najlepiej zaplanowane wakacje. Jednak nie każdy wie, że dzięki…
Coraz więcej Polaków wyrusza na wakacyjne trasy motocyklem. Jednak zanim wsiądziemy na dwa kółka i…
PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…
Wyniki badania Holiday Barometer 2025 pokazują, że po latach niepewności związanej z pandemią Polacy i…
Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown nawiązały współpracę, by nieść radość i wsparcie emocjonalne dzieciom przebywającym…