Nowym Rzecznikiem Klienta PZU został Piotr Ożarek. Do jego zadań będzie należało pomaganie klientom, którzy są niezadowoleni z rozstrzygnięcia w trudnych i skomplikowanych sprawach. Wcześniej z takiego rozwiązania skorzystała Ergo Hestia.
Anna Janiczek, dyrektor Biura Zarządzania Relacjami z Klientem PZU powiedziałała:
„Zależy nam bardzo, aby nasi klienci mieli poczucie, że jesteśmy firmą przyjazną i otwartą na współpracę. Rolą rzecznika będzie zbieranie informacji zwrotnej i spostrzeżeń od klientów, a następnie przekazywanie ich do osób, które mają bezpośredni wpływ na procesy i produkty w naszej firmie. Pierwsi klienci już pozytywnie ocenili skuteczność i szybkość działania rzecznika. Cieszą się, że pomógł im w zrozumieniu niełatwych przecież produktów ubezpieczeniowych, wysłuchał i spojrzał na konkretną sprawę z ich perspektywy”.
Zadaniem Rzecznika Klienta jest prowadzenie dialogu z klientami, zwłaszcza w trudnych sprawach. Rzecznik ma zachować bezstronność i analizować przypadki i obiektywnie oceniać obsługę spraw. Nowa funkcja zajmować ma się najtrudniejszymi sprawami, które wymagają skoordynowania prac kilku biur lub dodatkowych opinii prawnych lub eksperckich.
Piotr Ożarek z PZU jest związany od 2005 roku. W firmie przeszedł przez wszystkie szczeble kariery: od specjalisty do kierownika w zespołach obsługi szkód i świadczeń. Z wykształcenia jest prawnikiem i absolwentem MBA. Może pochwalić się sukcesami z przeprowadzonych setek rozmów negocjacyjnych z klientami. Doskonale zna otoczenie prawne ubezpieczeń i ma doświadczenie w mediacji z osobami, które są w trudnej sytuacji życiowej.
Źródło: gu.com.pl, PZU
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…