Nowym Rzecznikiem Klienta PZU został Piotr Ożarek. Do jego zadań będzie należało pomaganie klientom, którzy są niezadowoleni z rozstrzygnięcia w trudnych i skomplikowanych sprawach. Wcześniej z takiego rozwiązania skorzystała Ergo Hestia.
Anna Janiczek, dyrektor Biura Zarządzania Relacjami z Klientem PZU powiedziałała:
„Zależy nam bardzo, aby nasi klienci mieli poczucie, że jesteśmy firmą przyjazną i otwartą na współpracę. Rolą rzecznika będzie zbieranie informacji zwrotnej i spostrzeżeń od klientów, a następnie przekazywanie ich do osób, które mają bezpośredni wpływ na procesy i produkty w naszej firmie. Pierwsi klienci już pozytywnie ocenili skuteczność i szybkość działania rzecznika. Cieszą się, że pomógł im w zrozumieniu niełatwych przecież produktów ubezpieczeniowych, wysłuchał i spojrzał na konkretną sprawę z ich perspektywy”.
Zadaniem Rzecznika Klienta jest prowadzenie dialogu z klientami, zwłaszcza w trudnych sprawach. Rzecznik ma zachować bezstronność i analizować przypadki i obiektywnie oceniać obsługę spraw. Nowa funkcja zajmować ma się najtrudniejszymi sprawami, które wymagają skoordynowania prac kilku biur lub dodatkowych opinii prawnych lub eksperckich.
Piotr Ożarek z PZU jest związany od 2005 roku. W firmie przeszedł przez wszystkie szczeble kariery: od specjalisty do kierownika w zespołach obsługi szkód i świadczeń. Z wykształcenia jest prawnikiem i absolwentem MBA. Może pochwalić się sukcesami z przeprowadzonych setek rozmów negocjacyjnych z klientami. Doskonale zna otoczenie prawne ubezpieczeń i ma doświadczenie w mediacji z osobami, które są w trudnej sytuacji życiowej.
Źródło: gu.com.pl, PZU
Compensa uruchomiła sprzedaż swojego nowego ubezpieczenia turystycznego online – od teraz produkt można kupić także…
Lato to czas beztroskich zabaw i wakacyjnych przygód, ale też i zwiększonego ryzyka wypadków wśród…
Wyjazd na urlop to czas relaksu i oddechu od codzienności. Ale żeby naprawdę odpocząć, musimy…
Codzienność przedszkolaka pełna jest ruchu, zabawy i niespodziewanych sytuacji. Niestety nawet drobny uraz może pociągać…
PKO Bank Polski udostępnił swoim klientom nową funkcjonalność w aplikacji IKO. Umożliwia ona szybkie zgłaszanie…
TUZ Ubezpieczenia ponownie potwierdza swoją pozycję wśród liderów rynku. Flagowy produkt ubezpieczyciela – Autocasco All…