Aktualności

Rzecznik Klienta powołany przez PZU

Nowym Rzecznikiem Klienta PZU został Piotr Ożarek. Do jego zadań będzie należało pomaganie klientom, którzy są niezadowoleni z rozstrzygnięcia w trudnych i skomplikowanych sprawach. Wcześniej z takiego rozwiązania skorzystała Ergo Hestia.
 
Anna Janiczek, dyrektor Biura Zarządzania Relacjami z Klientem PZU powiedziałała:
 
„Zależy nam bardzo, aby nasi klienci mieli poczucie, że jesteśmy firmą przyjazną i otwartą na współpracę. Rolą rzecznika będzie zbieranie informacji zwrotnej i spostrzeżeń od klientów, a następnie przekazywanie ich do osób, które mają bezpośredni wpływ na procesy i produkty w naszej firmie. Pierwsi klienci już pozytywnie ocenili skuteczność i szybkość działania rzecznika. Cieszą się, że pomógł im w zrozumieniu niełatwych przecież produktów ubezpieczeniowych, wysłuchał i spojrzał na konkretną sprawę z ich perspektywy”.
 

Jakie zadania ma Rzecznik Klienta?

 
Zadaniem Rzecznika Klienta jest prowadzenie dialogu z klientami, zwłaszcza w trudnych sprawach. Rzecznik ma zachować bezstronność i analizować przypadki i obiektywnie oceniać obsługę spraw. Nowa funkcja zajmować ma się najtrudniejszymi sprawami, które wymagają skoordynowania prac kilku biur lub dodatkowych opinii prawnych lub eksperckich.
 
Piotr Ożarek z PZU jest związany od 2005 roku. W firmie przeszedł przez wszystkie szczeble kariery: od specjalisty do kierownika w zespołach obsługi szkód i świadczeń. Z wykształcenia jest prawnikiem i absolwentem MBA. Może pochwalić się sukcesami z przeprowadzonych setek rozmów negocjacyjnych z klientami. Doskonale zna otoczenie prawne ubezpieczeń i ma doświadczenie w mediacji z osobami, które są w trudnej sytuacji życiowej.
 
Źródło: gu.com.pl, PZU

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago