Categories: Aktualności

Rzecznik Klienta i Rzecznik Agenta ERGO Hestii wspólnie rozwiązują problemy

Pośrednicy ubezpieczeniowi ERGO Hestii od kilkunastu dni mają swojego przedstawiciela w firmie – Rzecznika Agenta. Wraz ze swoim zespołem, Rzecznik będzie rozwiązywać problemy, przyjmować uwagi i analizować zastrzeżenia agentów. Rzecznik Agenta, razem z Rzecznikiem Klienta oraz zespołem Biura Zarządzania Jakością, postrzegają całościowo potrzeby uczestników rynku ubezpieczeń, a co za tym idzie, mogą lepiej dopasować tworzone rozwiązania obsługowe w środowisku biznesowym.

 
Rozpoznanie potrzeb klienta to główne założenia firmy
 
Zgodnie z tym celem, dzięki właściwemu rozpoznaniu potrzeb klientów, pośrednicy mogą zaoferować klientom ubezpieczyciela odpowiednie, dopasowane do indywidualnych oczekiwań ubezpieczenie.
 
Obsługując ponad 3,5 miliona klientów i likwidując ponad 600 tysięcy szkód rocznie, sytuacji niestandardowych i błędów nie da się uniknąć. Stąd decyzja o powołaniu specjalnych jednostek reprezentujących wewnątrz firmy interesy klientów i partnerów biznesowych. Liczba usprawnień – ponad 700 w ciągu ostatnich dziewięciu lat funkcjonowania ścisłego monitoringu reklamacji i systemu pozwalającego na przełożenie uwag na zmiany w firmie – jest najlepszym potwierdzeniem, że wyjście naprzeciw tym zgłoszeniom opłaca się obydwu stronom.
 
Skąd decyzja o powołaniu Rzecznika Agenta?
 
Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością wyjaśnia skąd decyzja o powołaniu Rzecznika Agenta: „Powołując Rzecznika Klienta zakładaliśmy, że pozwoli to nam na jeszcze bliższy kontakt z osobami, które chroni nasze ubezpieczenie. Bardzo szybko przekonaliśmy się, że to jest rozwiązanie, które warte było powielenia. Stąd decyzja o powołaniu Rzecznika Agenta, który wspiera naszych pośredników i dba o relacje agentów z naszymi klientami. Obydwie rzeczniczki – bo te funkcje w ERGO Hestii sprawują kobiety, ściśle ze sobą współpracują, zwłaszcza w przypadkach, kiedy agent dzwoni w imieniu swojego klienta. Jestem przekonana, że to rozwiązanie pozwoli nam na zebranie dodatkowych, „świeżych” sygnałów, które zaowocują wprowadzaniem ważnych dla pośredników zmian, tak by ERGO Hestia była zarówno dla klienta, jak i dla agenta firmą pierwszego wyboru”.
 
Stanowisko Rzecznika Agenta objęła Anna Gładkowska, od 14 lat blisko współpracująca z pośrednikami, z czego przez ostatnie 7 lat, jako Kierownik Zespołu Wsparcia Agenta. Kontakt z Rzecznikiem Agenta będzie możliwy od poniedziałku do piątku, w godz. 9 – 15 za pośrednictwem telefonu, strony www i czata oraz poczty e-mail.
 
ERGO Hestia, jako pierwszy i na razie jedyny ubezpieczyciel w Polsce, upublicznia wewnętrzne dane o reklamacjach swoich klientów. Zmiany, które wprowadziła dzięki uwagom i opiniom, od trzech lat podsumowuje w kwartalnych raportach. Firma przedstawia w nim konkretne wskaźniki, które pomagają sprawdzić, ilu klientów składa reklamacje na obsługę.
 
Źródło: www.ergohestia.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

3 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

3 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago