Categories: Aktualności

Rzecznik Klienta w Ergo Hestii tłumaczy zapisy w umowach

Już w pierwszym miesiącu funkcjonowania Rzecznika Klienta w Ergo Hestii przyjęto 250 zgłoszeń. Należy dodać, że od czerwca było ich niemal 1500. Tematem wiodącym pism od klientów była kwestia likwidacji szkód. Jak się okazało, głównym zadaniem Rzecznika jest tłumaczenie zasad zapisanych w umowach o ubezpieczenie.

Justyna Szymańska, Rzecznik Klienta Ergo Hestii podkreśla: „Powołanie funkcji Rzecznika Klienta miało być odpowiedzią na potrzeby klientów o wysokich wymaganiach, oczekujących indywidualnego podejścia do ich potrzeb. Po pierwszych miesiącach pracy widzę jednak, że do mojego biura zgłaszają się nie tylko osoby oczekujące wsparcia w złożonych sprawach reklamacyjnych, ale przede wszystkim klienci ceniący osobisty kontakt, potrzebujący przeprowadzenia przez procedury czy przystępnego wyjaśnienia obowiązujących przepisów prawa. Szukając najlepszych rozwiązań dla klientów z większymi wymaganiami, okazało się, że odkryliśmy nową rolę Rzecznika – jestem dla tych, którym zależy, aby ich prośby zostały spełnione w krótkim czasie”.
 
Klienci zwracając się do Rzecznika dopytywali też o decyzje odszkodowawcze, zdarzały się również zastrzeżenia co do przebiegu obsługi szkód: „Najważniejsze, że co trzecia sprawa zgłaszana za moim pośrednictwem rozwiązywana jest w Ergo Hestii jeszcze tego samego dnia, a ponad 60% w terminie do 5 dni. To pokazuje moim zdaniem, że funkcja opiekuna – concierge’a będzie coraz bardziej popularna również w ubezpieczeniach. Dzięki powołaniu Rzecznika Klienta Ergo Hestia zagospodarowała lukę w obszarze serwisu klienckiego wśród ubezpieczycieli. Widzimy, że zapotrzebowanie na usługi „dla zapracowanych” staje się w Polsce coraz bardziej popularne”- dodaje Szymańska.
 
W trzecim kwartale 2015 r. wskaźnik reklamacji Ergo Hestii wyniósł 0,8%. W porównaniu do poprzedniego kwartału zwiększył się o 0,1 punkt procentowy. Wskaźnik odwołań w trzecim kwartale 2015 r. wyniósł 4,87%. W porównaniu do II kwartału  2015 r. osiągnął on mniejszą wartość o 0,9 punktu procentowego. Na uwagę zasługuje spadek zasadności odwołań z 4,5% do 3,9%. 
 
Źródło: www.ergohestia.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

OC drożeje – powoli, ale konsekwentnie 

Przeciętna cena ubezpieczenia OC wzrosła o 10% r/r. Z danych Rankomat.pl wynika, że średnia cena…

15 godzin ago

Tylko dobre wspomnienia – jak PZU Wojażer chroni podczas urlopu? 

Wakacje to czas relaksu i radości, niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą szybko zburzyć ten spokój. Właśnie…

17 godzin ago

Compensa Podróż – nowoczesne ubezpieczenie podróżne teraz dostępne online 

Compensa uruchomiła sprzedaż swojego nowego ubezpieczenia turystycznego online – od teraz produkt można kupić także…

4 dni ago

„Bezpieczna Szkoła” od TUW „TUW” – całoroczna ochrona dla dzieci i młodzieży 

Lato to czas beztroskich zabaw i wakacyjnych przygód, ale też i zwiększonego ryzyka wypadków wśród…

4 dni ago

Spokojny urlop? Zadbaj o bezpieczeństwo swojego domu 

Wyjazd na urlop to czas relaksu i oddechu od codzienności. Ale żeby naprawdę odpocząć, musimy…

5 dni ago

Bezpieczny przedszkolak – co daje ubezpieczenie NNW? 

Codzienność przedszkolaka pełna jest ruchu, zabawy i niespodziewanych sytuacji. Niestety nawet drobny uraz może pociągać…

5 dni ago