Categories: Aktualności

Rzecznik Klienta w Ergo Hestii tłumaczy zapisy w umowach

Już w pierwszym miesiącu funkcjonowania Rzecznika Klienta w Ergo Hestii przyjęto 250 zgłoszeń. Należy dodać, że od czerwca było ich niemal 1500. Tematem wiodącym pism od klientów była kwestia likwidacji szkód. Jak się okazało, głównym zadaniem Rzecznika jest tłumaczenie zasad zapisanych w umowach o ubezpieczenie.

Justyna Szymańska, Rzecznik Klienta Ergo Hestii podkreśla: „Powołanie funkcji Rzecznika Klienta miało być odpowiedzią na potrzeby klientów o wysokich wymaganiach, oczekujących indywidualnego podejścia do ich potrzeb. Po pierwszych miesiącach pracy widzę jednak, że do mojego biura zgłaszają się nie tylko osoby oczekujące wsparcia w złożonych sprawach reklamacyjnych, ale przede wszystkim klienci ceniący osobisty kontakt, potrzebujący przeprowadzenia przez procedury czy przystępnego wyjaśnienia obowiązujących przepisów prawa. Szukając najlepszych rozwiązań dla klientów z większymi wymaganiami, okazało się, że odkryliśmy nową rolę Rzecznika – jestem dla tych, którym zależy, aby ich prośby zostały spełnione w krótkim czasie”.
 
Klienci zwracając się do Rzecznika dopytywali też o decyzje odszkodowawcze, zdarzały się również zastrzeżenia co do przebiegu obsługi szkód: „Najważniejsze, że co trzecia sprawa zgłaszana za moim pośrednictwem rozwiązywana jest w Ergo Hestii jeszcze tego samego dnia, a ponad 60% w terminie do 5 dni. To pokazuje moim zdaniem, że funkcja opiekuna – concierge’a będzie coraz bardziej popularna również w ubezpieczeniach. Dzięki powołaniu Rzecznika Klienta Ergo Hestia zagospodarowała lukę w obszarze serwisu klienckiego wśród ubezpieczycieli. Widzimy, że zapotrzebowanie na usługi „dla zapracowanych” staje się w Polsce coraz bardziej popularne”- dodaje Szymańska.
 
W trzecim kwartale 2015 r. wskaźnik reklamacji Ergo Hestii wyniósł 0,8%. W porównaniu do poprzedniego kwartału zwiększył się o 0,1 punkt procentowy. Wskaźnik odwołań w trzecim kwartale 2015 r. wyniósł 4,87%. W porównaniu do II kwartału  2015 r. osiągnął on mniejszą wartość o 0,9 punktu procentowego. Na uwagę zasługuje spadek zasadności odwołań z 4,5% do 3,9%. 
 
Źródło: www.ergohestia.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

15 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

15 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

2 dni ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

2 dni ago