Już w pierwszym miesiącu funkcjonowania Rzecznika Klienta w Ergo Hestii przyjęto 250 zgłoszeń. Należy dodać, że od czerwca było ich niemal 1500. Tematem wiodącym pism od klientów była kwestia likwidacji szkód. Jak się okazało, głównym zadaniem Rzecznika jest tłumaczenie zasad zapisanych w umowach o ubezpieczenie.
Justyna Szymańska, Rzecznik Klienta Ergo Hestii podkreśla: „Powołanie funkcji Rzecznika Klienta miało być odpowiedzią na potrzeby klientów o wysokich wymaganiach, oczekujących indywidualnego podejścia do ich potrzeb. Po pierwszych miesiącach pracy widzę jednak, że do mojego biura zgłaszają się nie tylko osoby oczekujące wsparcia w złożonych sprawach reklamacyjnych, ale przede wszystkim klienci ceniący osobisty kontakt, potrzebujący przeprowadzenia przez procedury czy przystępnego wyjaśnienia obowiązujących przepisów prawa. Szukając najlepszych rozwiązań dla klientów z większymi wymaganiami, okazało się, że odkryliśmy nową rolę Rzecznika – jestem dla tych, którym zależy, aby ich prośby zostały spełnione w krótkim czasie”.
Klienci zwracając się do Rzecznika dopytywali też o decyzje odszkodowawcze, zdarzały się również zastrzeżenia co do przebiegu obsługi szkód: „Najważniejsze, że co trzecia sprawa zgłaszana za moim pośrednictwem rozwiązywana jest w Ergo Hestii jeszcze tego samego dnia, a ponad 60% w terminie do 5 dni. To pokazuje moim zdaniem, że funkcja opiekuna – concierge’a będzie coraz bardziej popularna również w ubezpieczeniach. Dzięki powołaniu Rzecznika Klienta Ergo Hestia zagospodarowała lukę w obszarze serwisu klienckiego wśród ubezpieczycieli. Widzimy, że zapotrzebowanie na usługi „dla zapracowanych” staje się w Polsce coraz bardziej popularne”- dodaje Szymańska.
W trzecim kwartale 2015 r. wskaźnik reklamacji Ergo Hestii wyniósł 0,8%. W porównaniu do poprzedniego kwartału zwiększył się o 0,1 punkt procentowy. Wskaźnik odwołań w trzecim kwartale 2015 r. wyniósł 4,87%. W porównaniu do II kwartału 2015 r. osiągnął on mniejszą wartość o 0,9 punktu procentowego. Na uwagę zasługuje spadek zasadności odwołań z 4,5% do 3,9%.
Źródło: www.ergohestia.pl
Przeciętna cena ubezpieczenia OC wzrosła o 10% r/r. Z danych Rankomat.pl wynika, że średnia cena…
Wakacje to czas relaksu i radości, niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą szybko zburzyć ten spokój. Właśnie…
Compensa uruchomiła sprzedaż swojego nowego ubezpieczenia turystycznego online – od teraz produkt można kupić także…
Lato to czas beztroskich zabaw i wakacyjnych przygód, ale też i zwiększonego ryzyka wypadków wśród…
Wyjazd na urlop to czas relaksu i oddechu od codzienności. Ale żeby naprawdę odpocząć, musimy…
Codzienność przedszkolaka pełna jest ruchu, zabawy i niespodziewanych sytuacji. Niestety nawet drobny uraz może pociągać…