Już w pierwszym miesiącu funkcjonowania Rzecznika Klienta w Ergo Hestii przyjęto 250 zgłoszeń. Należy dodać, że od czerwca było ich niemal 1500. Tematem wiodącym pism od klientów była kwestia likwidacji szkód. Jak się okazało, głównym zadaniem Rzecznika jest tłumaczenie zasad zapisanych w umowach o ubezpieczenie.
Justyna Szymańska, Rzecznik Klienta Ergo Hestii podkreśla: „Powołanie funkcji Rzecznika Klienta miało być odpowiedzią na potrzeby klientów o wysokich wymaganiach, oczekujących indywidualnego podejścia do ich potrzeb. Po pierwszych miesiącach pracy widzę jednak, że do mojego biura zgłaszają się nie tylko osoby oczekujące wsparcia w złożonych sprawach reklamacyjnych, ale przede wszystkim klienci ceniący osobisty kontakt, potrzebujący przeprowadzenia przez procedury czy przystępnego wyjaśnienia obowiązujących przepisów prawa. Szukając najlepszych rozwiązań dla klientów z większymi wymaganiami, okazało się, że odkryliśmy nową rolę Rzecznika – jestem dla tych, którym zależy, aby ich prośby zostały spełnione w krótkim czasie”.
Klienci zwracając się do Rzecznika dopytywali też o decyzje odszkodowawcze, zdarzały się również zastrzeżenia co do przebiegu obsługi szkód: „Najważniejsze, że co trzecia sprawa zgłaszana za moim pośrednictwem rozwiązywana jest w Ergo Hestii jeszcze tego samego dnia, a ponad 60% w terminie do 5 dni. To pokazuje moim zdaniem, że funkcja opiekuna – concierge’a będzie coraz bardziej popularna również w ubezpieczeniach. Dzięki powołaniu Rzecznika Klienta Ergo Hestia zagospodarowała lukę w obszarze serwisu klienckiego wśród ubezpieczycieli. Widzimy, że zapotrzebowanie na usługi „dla zapracowanych” staje się w Polsce coraz bardziej popularne”- dodaje Szymańska.
W trzecim kwartale 2015 r. wskaźnik reklamacji Ergo Hestii wyniósł 0,8%. W porównaniu do poprzedniego kwartału zwiększył się o 0,1 punkt procentowy. Wskaźnik odwołań w trzecim kwartale 2015 r. wyniósł 4,87%. W porównaniu do II kwartału 2015 r. osiągnął on mniejszą wartość o 0,9 punktu procentowego. Na uwagę zasługuje spadek zasadności odwołań z 4,5% do 3,9%.
Źródło: www.ergohestia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…