Wnioski płynące z aktualnego sprawozdania Rzecznika Finansowego potwierdzają Najwyższą jakość obsługi oferowana jest przez Wartę zarówno pod w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych, jak i majątkowych.
Sprawozdanie Rzecznika Finansowego to obecnie kluczowy i w pełni obiektywny raport wskazujący firmy najlepiej radzące sobie z posprzedażową obsługą klientów
Aktualny raport dotyczy działalności zakładów ubezpieczeń w 2018 r. i przedstawia m.in. liczbę skarg zgłaszanych przez klientów na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Ta liczba zestawiona z udziałem w rynku pokazuje, które zakłady ubezpieczeniowe tworzą najwyższy standard rozwiązywania problemów klientów.
W 2018 r. bezapelacyjnym liderem wśród zakładów ubezpieczeń była Warta, osiągając wynik 68 proc. (wskaźnik udziału interwencji Rzecznika Finansowego do udziału w rynku wyrażonego przypisem). Na kolejnych miejscach znalazła się Ergo Hestia (73 proc.) oraz Aviva (91 proc.). W przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych Warta również jest bezkonkurencyjna osiągając wynik 50 proc., podczas gdy druga firma w zestawieniu uzyskała wskaźnik 71 proc.
Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu Warty wyjaśnia: „Raport Rzecznika Finansowego to kolejne potwierdzenie oferowania klientom najwyższego standardu obsługi na rynku. To dla nas jeden z kluczowych celów, któremu poświęcamy bardzo dużo uwagi. Wdrażane w ostatnich latach innowacyjne rozwiązania przynoszą zakładane efekty, dlatego dalej będziemy realizowali przygotowany plan. Jeszcze w tym roku wprowadzimy między innymi dwa rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję, które usprawnią proces zgłoszenia szkody oraz jej oceny i wyceny. Jestem pewny, że podniosą one dodatkowo komfort klientów korzystających z usług Warty”.
Źródło: www.media.warta.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…