Wnioski płynące z aktualnego sprawozdania Rzecznika Finansowego potwierdzają Najwyższą jakość obsługi oferowana jest przez Wartę zarówno pod w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych, jak i majątkowych.
Sprawozdanie Rzecznika Finansowego to obecnie kluczowy i w pełni obiektywny raport wskazujący firmy najlepiej radzące sobie z posprzedażową obsługą klientów
Aktualny raport dotyczy działalności zakładów ubezpieczeń w 2018 r. i przedstawia m.in. liczbę skarg zgłaszanych przez klientów na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Ta liczba zestawiona z udziałem w rynku pokazuje, które zakłady ubezpieczeniowe tworzą najwyższy standard rozwiązywania problemów klientów.
W 2018 r. bezapelacyjnym liderem wśród zakładów ubezpieczeń była Warta, osiągając wynik 68 proc. (wskaźnik udziału interwencji Rzecznika Finansowego do udziału w rynku wyrażonego przypisem). Na kolejnych miejscach znalazła się Ergo Hestia (73 proc.) oraz Aviva (91 proc.). W przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych Warta również jest bezkonkurencyjna osiągając wynik 50 proc., podczas gdy druga firma w zestawieniu uzyskała wskaźnik 71 proc.
Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu Warty wyjaśnia: „Raport Rzecznika Finansowego to kolejne potwierdzenie oferowania klientom najwyższego standardu obsługi na rynku. To dla nas jeden z kluczowych celów, któremu poświęcamy bardzo dużo uwagi. Wdrażane w ostatnich latach innowacyjne rozwiązania przynoszą zakładane efekty, dlatego dalej będziemy realizowali przygotowany plan. Jeszcze w tym roku wprowadzimy między innymi dwa rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję, które usprawnią proces zgłoszenia szkody oraz jej oceny i wyceny. Jestem pewny, że podniosą one dodatkowo komfort klientów korzystających z usług Warty”.
Źródło: www.media.warta.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…