Categories: Aktualności

RzF: Warta ponownie na czele pod względem jakości obsługi

Wnioski płynące z aktualnego sprawozdania Rzecznika Finansowego potwierdzają Najwyższą jakość obsługi oferowana jest przez Wartę zarówno pod w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych, jak i majątkowych. 

 
Sprawozdanie Rzecznika Finansowego to obecnie kluczowy i w pełni obiektywny raport wskazujący firmy najlepiej radzące sobie z posprzedażową obsługą klientów

 

Aktualny raport dotyczy działalności zakładów ubezpieczeń w 2018 r. i przedstawia m.in. liczbę skarg zgłaszanych przez klientów na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Ta liczba zestawiona z udziałem w rynku pokazuje, które zakłady ubezpieczeniowe tworzą najwyższy standard rozwiązywania problemów klientów.

 

W 2018 r. bezapelacyjnym liderem wśród zakładów ubezpieczeń była Warta, osiągając wynik 68 proc. (wskaźnik udziału interwencji Rzecznika Finansowego do udziału w rynku wyrażonego przypisem). Na kolejnych miejscach znalazła się Ergo Hestia (73 proc.) oraz Aviva (91 proc.). W przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych Warta również jest bezkonkurencyjna osiągając wynik 50 proc., podczas gdy druga firma w zestawieniu uzyskała wskaźnik 71 proc.

 

Warta: „Raport Rzecznika Finansowego to kolejne potwierdzenie oferowania klientom najwyższego standardu obsługi na rynku”

 

Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu Warty wyjaśnia: „Raport Rzecznika Finansowego to kolejne potwierdzenie oferowania klientom najwyższego standardu obsługi na rynku. To dla nas jeden z kluczowych celów, któremu poświęcamy bardzo dużo uwagi. Wdrażane w ostatnich latach innowacyjne rozwiązania przynoszą zakładane efekty, dlatego dalej będziemy realizowali przygotowany plan. Jeszcze w tym roku wprowadzimy między innymi dwa rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję, które usprawnią proces zgłoszenia szkody oraz jej oceny i wyceny. Jestem pewny, że podniosą one dodatkowo komfort klientów korzystających z usług Warty”.

 

Źródło: www.media.warta.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Raport społeczny PKO Ubezpieczenia: Jak czują się kobiety w Polsce? 

PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…

1 dzień ago

Holiday Barometer 2025: Jak zmieniają się zwyczaje urlopowe Polaków i Europejczyków? 

Wyniki badania Holiday Barometer 2025 pokazują, że po latach niepewności związanej z pandemią Polacy i…

1 dzień ago

Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown łączą siły 

Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown nawiązały współpracę, by nieść radość i wsparcie emocjonalne dzieciom przebywającym…

1 dzień ago

Jak prawidłowo zgłosić szkodę powstałą na skutek nawałnic? 

Intensywne deszcze, wichury i lokalne podtopienia niestety stają się coraz częstsze. Rządowe Centrum Bezpieczeństwa ostrzega…

1 dzień ago

Promocja w TUW „TUW” – 15% zniżki na OC i AC dla właścicieli aut koreańskich 

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” przygotowało wakacyjną promocję dla kierowców samochodów koreańskich. Do końca lipca nowi…

1 dzień ago

Generali wprowadza rekordowe sumy ubezpieczeń dla podróżnych 

Generali zwiększyło limity w ubezpieczeniu turystycznym. Maksymalna suma ubezpieczenia kosztów leczenia za granicą została podniesiona…

1 dzień ago