Obecne czasy sprzyjają zdalnej obsłudze sprzedaży ubezpieczeń. Niektórzy ubezpieczyciele od jakiegoś czasu umożliwiają swoim Klientom przeprowadzenie samodzielnej inspekcji pojazdu w ramach zawarcia umowy Autocasco. Teraz do tego grona dołączyło Generali. Co ważne ułatwienie dostępne będzie przy zdalnym zawarciu polisy za pośrednictwem agenta.
Podczas przygotowania oferty ubezpieczenia Autocasco agent może wybrać ścieżkę zdalnego zawarcia umowy. Podczas całego procesu obsługi Klient, za pośrednictwem SMS otrzyma link do prostej aplikacji. Narzędzie to nie wymaga instalacji, będzie uruchamiało się w telefonie po kliknięciu w link. Dzięki niemu Klient w prosty sposób będzie mógł samodzielnie wykonać inspekcję pojazdu i przesłać zdjęcia. Co ważne cały proces jest automatyczny. Weryfikacja fotografii będzie odbywała się w ciągu kilku minut od przesłania zdjęć, po ich akceptacji Klient otrzyma na adres e-mail ofertę ubezpieczenia Autocasco.
– Nowe rozwiązanie ma na celu jeszcze lepszą realizacje potrzeb naszych klientów, oszczędza ich czas, a w dobie pandemii, pomaga zachować bezpieczeństwo. Chcemy być dla naszych klientów partnerami na całe życie, dlatego wprowadzamy uproszczenia, które ułatwiają im relacje z nami – mówi Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali.
Cały proces zdalnej obsługi za pośrednictwem systemu sprzedażowego umożliwia agentowi sprawdzenie czy Klient załączył zdjęcia i zawarł zdalnie polisę. Co istotne fotografie od razu pojawiają się w systemie Generali i mogą być zweryfikowane przez pracowników ubezpieczyciela.
By prawidłowo wykonać dokumentację fotograficzną do ubezpieczenia Autocasco należy:
Źródło: Generali
Compensa uruchomiła sprzedaż swojego nowego ubezpieczenia turystycznego online – od teraz produkt można kupić także…
Lato to czas beztroskich zabaw i wakacyjnych przygód, ale też i zwiększonego ryzyka wypadków wśród…
Wyjazd na urlop to czas relaksu i oddechu od codzienności. Ale żeby naprawdę odpocząć, musimy…
Codzienność przedszkolaka pełna jest ruchu, zabawy i niespodziewanych sytuacji. Niestety nawet drobny uraz może pociągać…
PKO Bank Polski udostępnił swoim klientom nową funkcjonalność w aplikacji IKO. Umożliwia ona szybkie zgłaszanie…
TUZ Ubezpieczenia ponownie potwierdza swoją pozycję wśród liderów rynku. Flagowy produkt ubezpieczyciela – Autocasco All…