DAS Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej uruchomiło akcję pomocy prawnej dla małych firm gastronomicznych – #SerwujemyPrawo. W każdy czwartek ubezpieczyciel zapewni właścicielom restauracji dostęp do prawników udzielających bezpłatnych telefonicznych konsultacji w sprawach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w czasie epidemii.
Gastronomia jest jednym z sektorów, który najmocniej ucierpiał na kryzysie epidemiologicznym.Oprócz problemów finansowych właściciele takich lokali muszą borykać się też z problemami prawnymi w obliczu zmieniających się regulacji i nowych obostrzeń. W najtrudniejszej sytuacji są najmniejsze firmy.
– Wielu właścicieli restauracji nie jest w stanie pozwolić sobie teraz na dodatkowe koszty związane z pomocą prawną. Nie chcemy aby zostali z problemami, które nastręczyła im epidemia. Wiemy, że mają też wiele pytań dotyczących zmieniających się regulacji i obostrzeń oraz kwestii prawnych w zakresie możliwości wsparcia ich biznesu, np. w ramach tarczy antykryzysowej. Nasi prawnicy postarają się zaspokoić ten głód porad. Chcemy przez to dołożyć swoją cegiełkę do ratowania polskiej gastronomii – mówi Rafał Hiszpański, Prezes DAS Towarzystwa Ubezpieczeń Ochrony Prawnej.
W każdy czwartek w godzinach 10.00-16.00 właściciele restauracji z sektora mikroprzedsiębiorstw (zatrudniających do 10 os.) mogą zwrócić się do DAS z pytaniami i prośbą o bezpłatną konsultację prawną w sprawach związanych z prowadzeniem biznesu w czasie epidemii. Porady można uzyskać pod specjalnym numerem infolinii: 22 453 00 02 i są one całkowicie darmowe, nie jest wymagane posiadanie ubezpieczenia prawnego DAS. Konsultacje udzielane są na zasadach określonych w regulaminie akcji, dostępnym na stronie https://bit.ly/3bRelZw.
Źródło: DAS
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…