TU Allianz Życie Polska S.A. rozszerzyło sprzedaż grupowego ubezpieczenia Allianz Opieka Zdrowotna (AOZ) na całą sieć agentów wyłącznych dawnej Avivy. To kolejny etap integracji produktowej i operacyjnej połączonych w 2022 roku spółek.
Od 2001 roku Allianz Polska ma w swojej ofercie ubezpieczenia zdrowotne, natomiast sam produkt Allianz Opieka Zdrowotna (AOZ) został wprowadzony do sprzedaży w 2008 roku. Od tego czasu ubezpieczenie było kilkakrotnie ulepszane i można je było znaleźć w ofercie agentów sieci wyłącznej Allianz Polska, brokerów i multiagentów. Niedawno sprzedaż została rozszerzona także na agentów z dawnej sieci Avivy, rozbudowując jej ofertę produktową o ubezpieczenie typowo zdrowotne.
Z opublikowanych przez ubezpieczyciela informacji wynika, że z ubezpieczenia AOZ korzysta obecnie ponad 111 tys. osób, dla których dziennie realizowanych jest ponad 4 600 świadczeń medycznych.
W tej chwili produkt AOZ to 6 wariantów zakresu świadczeń, z możliwością zbudowania własnego programu. Jest to istotne przede wszystkim dla pracodawców, którzy oczekują ponadstandardowych warunków dla swoich pracowników i członków ich rodzin. Zakres świadczeń jest szeroki. W ofercie można znaleźć zarówno podstawową opiekę medyczną, jak dostęp do licznych lekarzy specjalistów i wysokospecjalistycznych badań. Co więcej, każdy wariant rozszerzony jest o usługi assistance, między innymi rehabilitację, transport medyczny, dostarczanie leków, zakup sprzętu rehabilitacyjnego, opiekę pielęgniarki. Ubezpieczenie dodatkowo ma w swojej ofercie m.in. chirurgię jednego dnia, zwrot kosztów leków po pobycie w szpitalu, rehabilitację, stomatologię. Opieka medyczna może objąć też rodziców i teściów pracownika.
Warto podkreślić, że klienci mają do dyspozycji ponad 2 200 placówek medycznych. Wizyty i badania można umawiać 24 godziny na dobę poprzez infolinię, bezpośrednio w placówce lub przez Internet.
Z kolei w ramach telemedycznych konsultacji lekarskich klienci mogą umawiać wizyty zarówno na specjalnej platformie online allianz.telemedi.com a także telefonicznie dzwoniąc na infolinię ubezpieczyciela. Rozwiązanie to jest bardzo korzystne, gdy trzeba omówić wyniki badania z lekarzem, dostać skierowanie do specjalisty lub na badania, otrzymać lub przedłużyć receptę lub uzyskać e-zwolnienie.
Przystąpienia do ubezpieczenia jest bardzo proste. Wystarczy skorzystać z e-deklaracji. W ten sposób do umowy mogą przystępować zarówno pracownicy, jak i członkowie ich rodzin. Ubezpieczyciel udostępnia klientom (firmom) system służący do administrowania listą zmian ubezpieczonych (pracowników i ich bliskich). Co istotne, ubezpieczeni mogą elektronicznie zgłaszać wnioski o refundację kosztów leczenia poniesionych w placówkach niewspółpracujących za pomocą indywidualnego konta w portalu Mój Allianz lub z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie Allianz.
Źródło: Allianz
Już po raz kolejny Warta znalazła się na szczycie rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel zajął pierwszą pozycję, w kategorii…
Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do…
Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…
Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…