Firma SIGNAL IDUNA poinformowała o wycofaniu z oferty sprzedażowej indywidualnego ubezpieczenia zdrowotnego Pełnia Zdrowia oraz Pełnia Zdrowia Start+. Ma to nastąpić z dniem 1 października 2023 roku.
SIGNAL IDUNA poinformowała, iż Zarząd firmy podjął decyzję o wycofaniu z oferty sprzedażowej indywidualnego ubezpieczenia zdrowotnego Pełnia Zdrowia oraz Pełnia Zdrowia Start+ z dniem 1 października 2023 roku. W efekcie ubezpieczyciel będzie akceptował wnioski wystawione do dnia 15 sierpnia – z datą rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej nie późniejszą niż 1 września.
Z opublikowanych informacji wynika, że rozpatrzone zostaną jedynie te wnioski, które wpłyną do SIGNAL IDUNA przed 28 sierpnia 2023 roku.
Warto przypomnieć, że ubezpieczenie Pełnia Zdrowia to produkt skierowany do osób od 0 do 60 roku życia, które poszukiwały prywatnej opieki medycznej. Ochrona ubezpieczeniowa obowiązywała na terenie całej Polski i zapewniała bezgotówkowe korzystanie ze świadczeń w prywatnych placówkach medycznych należących do sieci SIGNAL IDUNA lub zwrot kosztów konsultacji i badań w klinikach spoza sieci. W ramach ubezpieczenia klienci mieli do wyboru jeden z 3 dostępnych pakietów, które różniły się między sobą zakresem, liczbą specjalistów, badań, rodzajem pakietu szpitalnego a także ceną.
Natomiast ubezpieczenie zdrowotne Pełnia Zdrowia Start+ to produkt dedykowany dla osób od 1 do 60 roku życia. W ramach polisy klienci mogli korzystać z prywatnej opieki medycznej na terenie całej Polski – usługi były realizowane w ok. 400 placówkach medycznych sieci PREMIUM. Do ubezpieczenia można było przystąpić wybierając jeden z dwóch pakietów: indywidualny lub rodzinny.
W aktualnej ofercie ubezpieczyciela znajdziemy takie indywidualne ubezpieczenia zdrowotne, jak:
Źródło: SIGNAL IDUNA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…