Aktualności

Skandia Życie zmienia nazwę na Vienna Life

Od 21 października Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń funkcjonuje pod nazwą Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Vienna Insurance Group. Oprócz nazwy zmianie ulega model pozycjonowania, strategia komunikacji marketingowej oraz logo.

 
Nowe hasło marki brzmi: „Ciesz się życiem”. Nowa nazwa niesie za sobą także filozofię, która wpisuje się w światowe trendy na rynku ubezpieczeń. Paweł Ziemba, prezes Vienna Life podkreśla, że wprowadzane zmiany mają na celu zwiększenie świadomości klientów poprzez odpowiednią edukację: „ Nieustannie szukamy nowych ścieżek rozwoju i wprowadzamy w życie innowacyjne projekty, by dynamicznie odpowiadać na potrzeby zmieniającego się świata. Dwa lata temu dołączyliśmy do Vienna Insurance Group – jednej z największych grup ubezpieczeniowych w Europie. Teraz, aby jeszcze mocniej to podkreślić, zmieniamy nazwę oraz identyfikację wizualną. Oczekiwania wobec instytucji finansowych zmieniają się, a sektor ubezpieczeń stoi w obliczu wielu wyzwań. Wierzę, że nadszedł czas na przedefiniowanie roli zakładów ubezpieczeń i zbudowanie nowego dialogu z rynkiem. Naszą ambicją jest zmiana sposobu świadczenia usług, w tym wspieranie świadomości i kształtowanie właściwych nawyków poprzez edukację społeczną. Zależy nam na tym, żeby klienci rozumieli nasze produkty i wiedzieli, jak z nich korzystać.” 

 
Badania wskazują, iż najbardziej pożądanymi cechami, którymi kierują się Polacy przy współpracy z instytucjami finansowymi są zaufanie, uczciwość, rzetelność oraz indywidualne podejście do klienta. Jednocześnie zdecydowana większość ankietowanych deklaruje, że chce samodzielnie podejmować decyzje o inwestycjach, choć oczekuje specjalistycznego doradztwa i pełnej informacji o ryzyku. Dodatkowo, klienci ubezpieczeniowi są otwarci na innowacyjne produkty.


„Bazując na swojej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu Vienna Life chce pomagać klientom w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji finansowych. Jesteśmy i będziemy firmą, która stawia na profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta. Dlatego dołożymy wszelkich starań, by oferowane przez Vienna Life rozwiązania oraz standard obsługi świadczone były na najwyższym poziomie ” – podkreśla Ziemba. 


Firma jest obecna na polskim rynku od 1999 r. Specjalizuje się w ubezpieczeniach na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym oraz tradycyjnych ubezpieczeniach na życie. Klientom umożliwia uzyskiwanie w dłuższym horyzoncie czasowym niezależności finansowej, a tym samym realizację ważnych celów życiowych.
 
Źródło: www.marketing-news.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Ubezpieczenia upraw rolnych do zmiany? 

Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…

3 dni ago

Warta wprowadza Pakiet Zwierzę w Podróży 

Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…

3 dni ago

Generali: Ruszyło Wyzwanie The Human Safety Net w Polsce 

W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…

4 dni ago

PKO Ubezpieczenia z nową kampanią promującą ubezpieczenie PKO Dom 

PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…

4 dni ago

Polskie auta bez OC sieją spustoszenie na europejskich drogach 

W 2024 roku kierowcy z polskimi tablicami rejestracyjnymi byli sprawcami aż 70,8 tys. kolizji i…

4 dni ago

Allianz umożliwia opłacanie składek powtarzalnych BLIKIEM 

Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wprowadza możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Nowa usługa…

4 dni ago