Od 21 października Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń funkcjonuje pod nazwą Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Vienna Insurance Group. Oprócz nazwy zmianie ulega model pozycjonowania, strategia komunikacji marketingowej oraz logo.
Nowe hasło marki brzmi: „Ciesz się życiem”. Nowa nazwa niesie za sobą także filozofię, która wpisuje się w światowe trendy na rynku ubezpieczeń. Paweł Ziemba, prezes Vienna Life podkreśla, że wprowadzane zmiany mają na celu zwiększenie świadomości klientów poprzez odpowiednią edukację: „ Nieustannie szukamy nowych ścieżek rozwoju i wprowadzamy w życie innowacyjne projekty, by dynamicznie odpowiadać na potrzeby zmieniającego się świata. Dwa lata temu dołączyliśmy do Vienna Insurance Group – jednej z największych grup ubezpieczeniowych w Europie. Teraz, aby jeszcze mocniej to podkreślić, zmieniamy nazwę oraz identyfikację wizualną. Oczekiwania wobec instytucji finansowych zmieniają się, a sektor ubezpieczeń stoi w obliczu wielu wyzwań. Wierzę, że nadszedł czas na przedefiniowanie roli zakładów ubezpieczeń i zbudowanie nowego dialogu z rynkiem. Naszą ambicją jest zmiana sposobu świadczenia usług, w tym wspieranie świadomości i kształtowanie właściwych nawyków poprzez edukację społeczną. Zależy nam na tym, żeby klienci rozumieli nasze produkty i wiedzieli, jak z nich korzystać.”
Badania wskazują, iż najbardziej pożądanymi cechami, którymi kierują się Polacy przy współpracy z instytucjami finansowymi są zaufanie, uczciwość, rzetelność oraz indywidualne podejście do klienta. Jednocześnie zdecydowana większość ankietowanych deklaruje, że chce samodzielnie podejmować decyzje o inwestycjach, choć oczekuje specjalistycznego doradztwa i pełnej informacji o ryzyku. Dodatkowo, klienci ubezpieczeniowi są otwarci na innowacyjne produkty.
„Bazując na swojej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu Vienna Life chce pomagać klientom w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji finansowych. Jesteśmy i będziemy firmą, która stawia na profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta. Dlatego dołożymy wszelkich starań, by oferowane przez Vienna Life rozwiązania oraz standard obsługi świadczone były na najwyższym poziomie ” – podkreśla Ziemba.
Firma jest obecna na polskim rynku od 1999 r. Specjalizuje się w ubezpieczeniach na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym oraz tradycyjnych ubezpieczeniach na życie. Klientom umożliwia uzyskiwanie w dłuższym horyzoncie czasowym niezależności finansowej, a tym samym realizację ważnych celów życiowych.
Źródło: www.marketing-news.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…