Miniony miesiąc nie przyniósł zmian w klasyfikacji największych ubezpieczeniowych stron na Facebooku. Najpopularniejszy portal społecznościowy został zdominowany przez Mistrzostwa Europy w piłce nożnej.
Według obserwacji Sotrender najwięcej fanów miała strona „Wrzucam na luz” Proamy, wyprzedzając „Czas na przyszłość” Prudentiala i „Pomoc to Moc – społeczna odpowiedzialność PZU”. Prowadzący fanpage legitymował się liczbą 129 298 fanów. Strony Prudential i PZU zgromadziły odpowiednio 84 054 i 76 461 fanów. Najwyższy wskaźnik procentowy przyrostu liczby fanów uzyskała Aviva (+3%), „Czas na przyszłość” (+1%) i AXA Polska (+0,3%). Te strony legitymowały się także największym bezwzględnym przyrostem liczby fanów. W przypadku Aviva było to 1200 osób, Prudentiala – 976 os., a AXA Polska – 136 os.
Najwyższą z kolei liczbę zaangażowanych fanów miały strony Allianz (3078 os.), Aviva (2770 os.) i You Can Drive (1760 os.). Również te strony – choć w zmienionej kolejności – angażowały najwyższe odsetki swoich fanów – 38% Allianz, 21% You Can Drive i 10% Aviva.
Najwyższe wartości Interactivity Index uzyskały fanpage Aviva (20 991), Allianz (18 795) oraz Ergo Hestia (11 743). Najwyższe wartości Relative Interactivity osiągnęły z kolei fanpage Allianz (1331), Bezpieczny.pl (801) oraz CUK Ubezpieczenia (567). Na szóstym miejscu (ustępując jeszcze You Can Drive i Avivie) uplasowała się trzecia w maju w tej kategorii „Gazeta Ubezpieczeniowa”, z wynikiem na poziomie 361.
Źródło: www.sotrender.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…