Aktualności

Sotrender: Klasyfikacja firm ubezpieczeniowych na Facebooku bez zmian

Miniony miesiąc nie przyniósł zmian w klasyfikacji największych ubezpieczeniowych stron na Facebooku. Najpopularniejszy portal społecznościowy został zdominowany przez Mistrzostwa Europy w piłce nożnej.

 
Według obserwacji Sotrender najwięcej fanów miała strona „Wrzucam na luz” Proamy, wyprzedzając „Czas na przyszłość” Prudentiala i „Pomoc to Moc – społeczna odpowiedzialność PZU”. Prowadzący fanpage legitymował się liczbą 129 298 fanów. Strony Prudential i PZU zgromadziły odpowiednio 84 054 i 76 461 fanów.  Najwyższy wskaźnik procentowy przyrostu liczby fanów uzyskała Aviva (+3%), „Czas na przyszłość” (+1%) i AXA Polska (+0,3%). Te strony legitymowały się także największym bezwzględnym przyrostem liczby fanów. W przypadku Aviva było to 1200 osób, Prudentiala – 976 os., a AXA Polska – 136 os.


Najwyższą z kolei liczbę zaangażowanych fanów miały strony Allianz (3078 os.), Aviva (2770 os.) i You Can Drive (1760 os.). Również te strony – choć w zmienionej kolejności – angażowały najwyższe odsetki swoich fanów – 38% Allianz, 21% You Can Drive i 10% Aviva.


Najwyższe wartości Interactivity Index uzyskały fanpage Aviva (20 991), Allianz (18 795) oraz Ergo Hestia (11 743). Najwyższe wartości Relative Interactivity osiągnęły z kolei fanpage Allianz (1331), Bezpieczny.pl (801) oraz CUK Ubezpieczenia (567). Na szóstym miejscu (ustępując jeszcze You Can Drive i Avivie) uplasowała się trzecia w maju w tej kategorii „Gazeta Ubezpieczeniowa”, z wynikiem na poziomie 361.
 
Źródło: www.sotrender.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago