Najnowsza odsłona zestawienia „Facebook Trends”, której autorem jest firma Sotrender przedstawia największe ubezpieczeniowe strony na Facebooku w marcu. W tym zestawieniu znalazły się profile „Wrzucam na luz”, „Prudential- Czas na przyszłość” oraz „Pomoc to Moc- społeczna odpowiedzialność PZU”.
Ile fanów zgromadziły profile?
Okazuje się, że lider Proama ze swoim profilem zgromadził 125 785 fanów. Prudential z 95 603 fanami uplasował się na drugim miejscu. Natomiast fanpage PZU zgromadził 77 146 fanów. Ciekawostką jest to, że z wynikiem 71 164 na czwartym miejscu znalazł się inny fanpage PZU „Grupa PZU Kariera”.
Jeśli chodzi o liczbę aktywnych użytkowników to najlepsze wyniki uzyskało You Can Drive (13 216), Aviva (2266) oraz „Vienna Life- ruszaj na rower (1672).
Źródło: www.gu.com.pl, Sotrender
W najnowszej edycji prestiżowego konkursu „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na najlepszych analityków makroekonomicznych drugie miejsce zajął…
Nawet przy największej ostrożności nie można przewidzieć wszystkiego. A niestety wypadki najmłodszych nadal zdarzają się…
Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…
W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…
O ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym wielu z nas słyszało, jednak czy mamy świadomość…
Wynajmowanie nieruchomości to inwestycja, na którą decyduje się wiele osób. Jednak działalność tego typu wiąże się…