Największy włoski ubezpieczyciel odnotował w III kwartale 2015 spadek zysków o 18procent. Powodem wyników było zmniejszenie się przychodu operacyjnego z ubezpieczeń na życie. Jak podano w oświadczeniu w tym sektorze przychód netto spadł do 420 mln euro, z 513 mln euro rok wcześniej.
W ramach czteroletniego planu zwiększenia przepływów pieniężnych ubezpieczyciel planuje rozszerzanie działalności w Europie przez dodanie produktów generujących opłaty i komercyjne partnerstwo. Jak twierdzi Dyrektor generalny Mario Greco: „Liczymy na dobry IV kwartał i jesteśmy przekonani, że całoroczny zysk będzie znacznie wyższy niż w ubiegłym roku”.
Akcje Generali na giełdzie w Mediolanie straciły około 2procent, spadając do poziomu 17,06 euro, co przekłada się na wartość rynkową firmy wynoszącą 27 mld euro. Zysk operacyjny za III kwartał spadł o 9 procent. Zarobki na ubezpieczeniach na życie spadły o 15procent, natomiast w dziale non-life nastąpił 11procentowy wzrost. Potwierdza to James Shuck, analityk UBS: „ Przyzwoity wynik przy mocniejszym kapitale ekonomicznym i utrzymującej się dochodowości operacyjnej w dziale majątkowym i osobowym są pozytywne”.
Współczynnik wypłacalności Generali, na koniec września wynosił 196procent, według nowego modelu wewnętrznego opartego na zestawie zasad kapitałowych, które pod nazwą Solvency II będą obowiązywać w Unii Europejskiej od 2016 r.
Źródło: www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…