Categories: Aktualności

Społeczna kampania TUW PZUW i PKP Intercity na rzecz promocji zdrowia

TUW PZUW i PKP Intercity rozpoczynają społeczną kampanię, która ma motywować do troski o zdrowie. Przy okazji podróży będziemy mogli dowiedzieć się jak skorzystać z bezpłatnych badań profilaktycznych lub jak rozpoznać symptomy choroby.

Kampania TUW PZUW i PKP Intercity TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych i PKP Intercity ruszyły z kampanią na rzecz promocji zdrowia.

– Konsekwentnie i z zaangażowaniem wspieramy ważne społecznie przedsięwzięcia, a promocja zdrowia należy do kluczowych. W tym szczytnym celu znaleźliśmy ważnego sojusznika, jakim jest jeden z największych przewoźników w Polsce, PKP Intercity, który w tym roku przewiezie prawie 70 milionów pasażerów. Dzięki wspólnej kampanii chcemy dotrzeć do nich z informacjami, które mogą ratować zdrowie – mówi prezes TUW PZUW Rafał Kiliński.

– PKP Intercity podchodzi odpowiedzialnie do realizacji usług przewozowych, dlatego kampania społeczna na rzecz promocji zdrowia była dla nas oczywista. Każdego miesiąca bijemy rekordy liczby przewiezionych pasażerów. Coraz więcej osób wybierających pociągi będzie mogło przy okazji podróży dowiedzieć się, jak zadbać o swoje zdrowie, by cieszyć się nim długo – dodaje wiceprezes PKP Intercity Tomasz Gontarz.

„Vademecum zdrowia” motywuje do profilaktyki

W pociągach przewoźnika będzie prezentowany animowany film zachęcający do korzystania z bezpłatnego poradnika „Vademecum zdrowia”, który podpowiada jak skorzystać z bezpłatnych badań profilaktycznych, jakie badania i w jakim wieku należy zrobić oraz jak rozpoznać symptomy choroby. Niewątpliwie, aby wygrać z chorobą, trzeba ją wyprzedzić.

– Sztuka polega na tym, aby kontrolować stan swojego zdrowia, zanim zacznie ono szwankować. Wykrycie choroby, gdy nie daje jeszcze objawów, ułatwia jej leczenie i zwiększa szanse na wyzdrowienie. „Vademecum zdrowia” niesie informacje na ten temat – tłumaczy konsultant naukowy poradnika prof. dr hab. n. med. Aneta Nitsch-Osuch, która kieruje Zakładem Medycyny Społecznej i Zdrowia Publicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Przypominamy, ze „Vademecum zdrowia” jest bezpłatnie dostępne pod internetowym adresem: tuwpzuw.pl/poradnik.

Inicjatywy społeczne ważnym elementem działalności

TUW PZUW to największe towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych w Polsce. Firma angażuje się w liczne projekty społeczne i wspiera finansowo zakupy nowoczesnych urządzeń do szpitali, sprzętu dla ratowników górniczych i inwestycje na rzecz bezpieczeństwa w samorządach. Społeczne inicjatywy są również ważnym elementem działań PKP Intercity. Należy do nich projekt „(Nie)widzialni”, polegający na wspieraniu osób z niewidocznymi niepełnosprawnościami w codziennym funkcjonowaniu. Wraz z Rządowym Centrum Bezpieczeństwa PKP Intercity zrealizowało kampanię „Reaguj! Czas biegnie”, w ramach której promowano właściwe zachowania w sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia. To także projekty edukacyjne, jak promocja polskiej literatury w ramach akcji Narodowego Czytania i program „Poznaj Polskę”, zachęcający do szkolnych wycieczek po kraju.

Źródło: TUW PZUW

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

21 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

21 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

24 godziny ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago