TUW PZUW i PKP Intercity rozpoczynają społeczną kampanię, która ma motywować do troski o zdrowie. Przy okazji podróży będziemy mogli dowiedzieć się jak skorzystać z bezpłatnych badań profilaktycznych lub jak rozpoznać symptomy choroby.
– Konsekwentnie i z zaangażowaniem wspieramy ważne społecznie przedsięwzięcia, a promocja zdrowia należy do kluczowych. W tym szczytnym celu znaleźliśmy ważnego sojusznika, jakim jest jeden z największych przewoźników w Polsce, PKP Intercity, który w tym roku przewiezie prawie 70 milionów pasażerów. Dzięki wspólnej kampanii chcemy dotrzeć do nich z informacjami, które mogą ratować zdrowie – mówi prezes TUW PZUW Rafał Kiliński.
– PKP Intercity podchodzi odpowiedzialnie do realizacji usług przewozowych, dlatego kampania społeczna na rzecz promocji zdrowia była dla nas oczywista. Każdego miesiąca bijemy rekordy liczby przewiezionych pasażerów. Coraz więcej osób wybierających pociągi będzie mogło przy okazji podróży dowiedzieć się, jak zadbać o swoje zdrowie, by cieszyć się nim długo – dodaje wiceprezes PKP Intercity Tomasz Gontarz.
W pociągach przewoźnika będzie prezentowany animowany film zachęcający do korzystania z bezpłatnego poradnika „Vademecum zdrowia”, który podpowiada jak skorzystać z bezpłatnych badań profilaktycznych, jakie badania i w jakim wieku należy zrobić oraz jak rozpoznać symptomy choroby. Niewątpliwie, aby wygrać z chorobą, trzeba ją wyprzedzić.
– Sztuka polega na tym, aby kontrolować stan swojego zdrowia, zanim zacznie ono szwankować. Wykrycie choroby, gdy nie daje jeszcze objawów, ułatwia jej leczenie i zwiększa szanse na wyzdrowienie. „Vademecum zdrowia” niesie informacje na ten temat – tłumaczy konsultant naukowy poradnika prof. dr hab. n. med. Aneta Nitsch-Osuch, która kieruje Zakładem Medycyny Społecznej i Zdrowia Publicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Przypominamy, ze „Vademecum zdrowia” jest bezpłatnie dostępne pod internetowym adresem: tuwpzuw.pl/poradnik.
TUW PZUW to największe towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych w Polsce. Firma angażuje się w liczne projekty społeczne i wspiera finansowo zakupy nowoczesnych urządzeń do szpitali, sprzętu dla ratowników górniczych i inwestycje na rzecz bezpieczeństwa w samorządach. Społeczne inicjatywy są również ważnym elementem działań PKP Intercity. Należy do nich projekt „(Nie)widzialni”, polegający na wspieraniu osób z niewidocznymi niepełnosprawnościami w codziennym funkcjonowaniu. Wraz z Rządowym Centrum Bezpieczeństwa PKP Intercity zrealizowało kampanię „Reaguj! Czas biegnie”, w ramach której promowano właściwe zachowania w sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia. To także projekty edukacyjne, jak promocja polskiej literatury w ramach akcji Narodowego Czytania i program „Poznaj Polskę”, zachęcający do szkolnych wycieczek po kraju.
Źródło: TUW PZUW
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…