Aktualności

Sprawozdanie RF: Warta ósmy rok z rzędu liderem likwidacji szkód  

Najnowsze sprawozdanie Rzecznika Finansowego potwierdza, że Warta niezmiennie oferuje najwyższy standard obsługi klienta. Po raz kolejny firma zajęła pierwsze miejsce w rankingu, odnotowując najmniejszą liczbę zgłoszeń interwencyjnych w relacji do swojego udziału rynkowego w segmencie ubezpieczeń majątkowych, w tym ubezpieczeń komunikacyjnych. 

Raport Rzecznika Finansowego od lat stanowi istotny wskaźnik jakości obsługi klientów w branży ubezpieczeniowej. Wyniki sprawozdania bazują na liczbie interwencji zgłaszanych przez klientów wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych oraz ich udziale w rynku. Im niższy wskaźnik interwencji, tym lepiej oceniana jest jakość obsługi danej firmy. 

Warta po raz kolejny potwierdziła swoją pozycję lidera. Według najnowszego sprawozdania Rzecznika Finansowego za 2024 rok, spółka uzyskała najlepszy wynik wśród ubezpieczycieli działających na polskim rynku w segmencie ubezpieczeń majątkowych (cały dział II, w tym ubezpieczenia komunikacyjne). To już ósmy rok z rzędu, gdy Warta odnotowuje najmniejszą liczbę zgłoszeń interwencyjnych do Rzecznika Finansowego w relacji do swojego udziału rynkowego. Kolejne w rankingu Towarzystwa Ubezpieczeniowe zanotowały odpowiednio: Ergo Hestia – 68 proc. oraz Allianz – 93 proc.   

Najwięcej klientów zadowolonych z jakości obsługi w Warcie 

Warta utrzymuje wiodącą pozycję wraz z dynamicznym wzrostem liczby klientów i aktywnych polis. W 2024 r. spółka osiągnęła historyczny poziom sprzedaży przy jednoczesnym większym wolumenie wypłaconych odszkodowań i świadczeń – w spółce majątkowej wzrost ten wyniósł 22 proc. 

Osiągnięcie najlepszego wyniku po raz ósmy z rzędu to dowód konsekwencji Warty w budowaniu najwyższych standardów obsługi klienta. Naszym priorytetem jest zapewnienie jak najszerszej ochrony na co dzień, jednak kluczowym momentem jest proces likwidacji szkody – to właśnie wtedy klient mówi „sprawdzam”. Dążymy do tego, by każdy kontakt z naszą firmą był pozytywnym doświadczeniem. Jestem dumny, że sprawozdanie Rzecznika Finansowego, a tym samym klienci, potwierdzają naszą skuteczność, rzetelność i profesjonalizm na każdym etapie współpracy. Tak wysoki wynik to dla nas ogromna motywacja do dalszego doskonalenia procesów i dowód, że nasze działania przekładają się na realne korzyści dla klientów mówi Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu w Warcie, odpowiedzialny za likwidację szkód i operacje. 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Branża budowlana. Ponad 3,4 tys. wypadków przy pracy w 2024 r. 

W branży budowlanej rocznie dochodzi do kilku tysięcy wypadków przy pracy.  W zeszłym roku w…

3 dni ago

Czy czekają nas rekordowe kary za brak OC? 

Wzrost płacy minimalnej w 2026 roku powyżej 5 000 zł to nie tylko większe wynagrodzenie –…

3 dni ago

PZU: Polacy coraz chętniej ubezpieczają swoje nieruchomości 

Świadomość ubezpieczeniowa Polaków rośnie – z danych PZU wynika, że coraz więcej osób decyduje się…

3 dni ago

Bezpieczne wakacje zaczynają się od odpowiedniego ubezpieczenia 

Wakacje to czas odpoczynku, radości i podróży – ale także moment, kiedy powinniśmy szczególnie zadbać…

4 dni ago

Masz polisę OC w DallBogg? Uważaj – sam musisz zadbać o nową umowę 

Rzecznik Finansowy przypomina, że właściciele polis OC w DallBogg nie mogą liczyć na automatyczne przedłużenie…

4 dni ago

Compensa nagrodzona za innowacyjne produkty ubezpieczeniowe 

Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…

5 dni ago