Firma ubezpieczeniowa 4Life Direct rozpoczęła kampanię reklamową, której bohaterką jest Stanisława Ryster – wieloletnia prowadząca bardzo popularny przed laty teleturniej pt.: „ Wielka Gra”.
Kampania reklamowa obejmuje emisję spotów telewizyjnych, która potrwa do końca tego miesiąca. Całość nawiązuje do emitowanego w latach 1975-2006 teleturnieju „Wielka Gra”. Paula Ogrodowicz, kierownik ds. marketingu w 4Life Direct Polska podkreśla: „ Pani Stanisława Ryster okazała się idealną osobą do współpracy z naszą firmą ze względu na zaufanie i ogromny szacunek, jakim darzą ją nasi klienci oraz sympatię, którą zdobyła wśród widzów prowadząc teleturniej „Wielka Gra””. Reklama promuje Bezterminowe Ubezpieczenie na Życie, które zapewnia m.in.: akceptację wniosku wszystkim osobom w wieku do 85 lat – bez względu na stan zdrowia. Polisa jest bezterminowym ubezpieczeniem na całe życie i ważna jest tak długo jak opłacane są składki w terminie.
Ubezpieczyciel daje również gwarancję niezmienności składki niezależnie od stanu zdrowia, czy wieku. Przy zawieraniu umowy ubezpieczyciel nie wymaga również badan lekarskich. Bezterminowe Ubezpieczenie na Życie to pierwsze dostępne w Polsce ubezpieczenie tego typu, które trwa do końca życia i może być kupione bezpośrednio przez telefon. Akcja promocyjna wyświetlana jest w spotach na antenie TVP1, TVP2, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych.
Źródło: www.4lifedirect.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…