Kierunek pod nazwą „Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie w aspekcie ubezpieczeniowym”, to propozycja dla wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat ubezpieczeń i zarządzania ryzykiem. Studium jest miejscem poszerzenia wiedzy zwłaszcza dla brokerów, agentów, pracowników zarządzających ryzykiem w przedsiębiorstwie oraz studentów. Rekrutacja rozpocznie się 25 czerwca.
Wykłady oraz case studies poprowadzą fachowcy łączący teorię z praktyką, którzy na co dzień pracują na styku świata nauki, biznesu, instytucji i biur inżynieryjnych. Maciej Tymusz, przewodniczący rady nadzorczej PZU Lab SA wyjaśnia, że utworzenie kierunku było odpowiedzią na zapotrzebowanie na wiedze z zakresu ubezpieczeń: „Studium „Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie w aspekcie ubezpieczeniowym” to odpowiedź ubezpieczyciela na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu ubezpieczeń oraz chęć podniesienia kompetencji zarządzających ryzykiem wśród naszych partnerów biznesowych. Wierzymy, że studium będzie cieszyło się dużym zainteresowaniem i już niebawem będziemy zapraszać słuchaczy na kolejne edycje”.
W programie trwającego jeden semestr studium omówione zostaną: uwarunkowania prawne rynku ubezpieczeniowego w Polsce, underwritting, reasekuracja, zarządzanie ryzykiem operacyjnym i finansowym, zarządzanie projektami i zespołem, zarządzanie flotą pojazdów, mechanizmy powstawania zdarzeń szkodowych w przemyśle, metody dochodzenia przyczyn wypadków w przemyśle, budowanie kultury w przedsiębiorstwie, zagrożenia naturalne i cybernetyczne, innowacje w ubezpieczeniach, rozumienie kultury organizacyjnej i kultura biznesu,diagnoza klienta i efektywna komunikacja.
Potwierdzeniem ukończenia studium będzie certyfikat PZU LAB SA oraz świadectwo ukończenia studium wydane przez Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej, zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym.
Od ponad dwóch lat PZU LAB SA komercyjnie wspiera klientów w zarządzaniu ryzykiem w przedsiębiorstwach, dzieli się wiedzą w zakresie dostosowania poziomu bezpieczeństwa do wymogów instytucji ubezpieczeniowych i finansowych.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…