W ubiegłym miesiącu minęły dwa lata, jak RESO Europa Service oraz BTA Insurance Company SE nawiązały współpracę z firmą Bacca, dzięki której klienci firmy mają możliwość płatności ratalnej.
Od października 2014 roku widoczny jest kilkakrotny wzrost liczby umów i przypisu z polis sprzedanych w systemie ratalnym. Inga Powichrowska, p.o. dyrektora Departamentu Sprzedaży Reso potwierdza: „ Świadczy to o tym, że nie tylko zyskaliśmy nowych klientów w zakresie sprzedaży w systemie ratalnym, ale również decydowali się oni na droższe polisy, czyli szerszy zakres ubezpieczenia. Potwierdza to również średnia składka z polis zawartych w systemie ratalnym”.
Wspólna oferta BTA, jej partnera generalnego w Polsce – Reso Europa Service oraz Bacca dotyczy płatności ratalnych przy nabyciu ubezpieczeń komunikacyjnych BTA. Propozycja różni się od smart11, ponieważ jej cechą charakterystyczną jest zintegrowanie rat z produktem ochronnym na mocy umowy między BTA i Bacca. W efekcie klient musi jedynie podpisać dwa dokumenty: oświadczenie o poinformowaniu o cesji praw z wierzytelności BTA na rzecz Bacca oraz zgodę na uruchomienie automatycznego polecenia zapłaty ze swojego rachunku. Z kolei smart11 – flagowy projekt Bacca – to typowa umowa pożyczkowa, której przedmiotem jest składka z zawartej polisy.
W pierwszym miesiącu funkcjonowania systemu ratalnego firma sprzedała 46 polis BTA ze średnią składką w wysokości 657,44 zł, co zapewniło łączny przypis na poziomie 30,2 tys. zł. Od tego czasu wszystkie wskaźniki systematycznie rosły i w październiku 2015 roku prezentowały się następująco: 334 wystawione polisy ze średnią jednostkową składką w kwocie 665,16 zł i przypisem rzędu 222,16 tys. zł. – Już po pierwszych 12 miesiącach funkcjonowania ratalnego systemu sprzedaży dało się odczuć pozytywny odbiór tej formuły. Wartości może nie były jeszcze imponujące, natomiast bardziej zależało nam na systematycznym wzroście sprzedażowym, a to udało się osiągnąć w każdym kolejnym miesiącu – powiedział Bronisław Woźnialis, prezes zarządu Reso.
Kolejny rok okazał się jeszcze lepszy. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy przypis wzrósł średnio o 613,61%, zaś liczba umów o 512,57%. Średnia składka wzrosła o 119,71%.
Cezary Świerszcz, prezes Bacca, nie kryje zadowolenia i potwierdza, że sprawdzają się prognozy sprzedaży sprzed dwóch lat: „ Realizuje się prognoza, o której mówiliśmy już na początku roku: klienci coraz chętniej korzystają z miesięcznych rat i coraz wyższa jest kwota, którą przeznaczają na ubezpieczenie. Pomimo wzrostu cen OC, nie rezygnują z szerszego zakresu polisy. Szczególnie widoczne zmiany obserwujemy w III kwartale 2016 roku w stosunku do analogicznego okresu zeszłego roku. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z BTA i Reso. Planujemy wdrażać innowacje, które sprawią, że nasza wspólna oferta będzie jeszcze atrakcyjniejsza dla klientów i agentów”.
Obecnie Reso i BTA w ciągu jednego miesiąca zbierają przypis równy rocznemu wynikowi sprzedażowemu z pierwszego roku obowiązywania oferty płatności ratalnej. Od października 2015 r. do września 2016 r. wystawiono 13 660 polis, z których zebrano 10,84 mln zł.
Źródło: reso.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…