Firma MetLife z Okazji Dnia Matki przygotowała specjalną ofertę. Wszystkie mamy, które będą chciały ubezpieczyć swoje dziecko wybierając przy tym produkt „Bezpieczne dziecko”, dostaną 10 procent zniżki.
Należy dodać, że rabat liczony jest na okres całego ubezpieczenia, a więc nawet do momentu ukończenia prze dziecko wieku 21 lat. Monika Waśniewska, kierownik ds. Rozwoju Produktów Życiowych MetLife potwierdza: Produkt Bezpieczne Dziecko został przygotowany we współpracy z rodzicami, których pytaliśmy o to, jak powinna wyglądać idealna polisa dla ich dzieci. „Bezpieczne Dziecko” zapewnia wsparcie w sytuacjach losowych, gdy rozwój młodego człowieka może napotkać na nieprzewidziane przeszkody.
Polisa zapewnia bezpieczeństwo finansowe w przypadkach dotyczących zdrowia dziecka. Zakres polisy zawiera m.in.: pobyt w szpitalu i operacji, niewielkie urazy wskutek nieszczęśliwych wypadków, groźne choroby, poważne zdarzenia losowe które skutkują trwałym inwalidztwem.
Promocja trwa do 2 czerwca
Źródło: www.metlife.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…