Firma MetLife z Okazji Dnia Matki przygotowała specjalną ofertę. Wszystkie mamy, które będą chciały ubezpieczyć swoje dziecko wybierając przy tym produkt „Bezpieczne dziecko”, dostaną 10 procent zniżki.
Należy dodać, że rabat liczony jest na okres całego ubezpieczenia, a więc nawet do momentu ukończenia prze dziecko wieku 21 lat. Monika Waśniewska, kierownik ds. Rozwoju Produktów Życiowych MetLife potwierdza: Produkt Bezpieczne Dziecko został przygotowany we współpracy z rodzicami, których pytaliśmy o to, jak powinna wyglądać idealna polisa dla ich dzieci. „Bezpieczne Dziecko” zapewnia wsparcie w sytuacjach losowych, gdy rozwój młodego człowieka może napotkać na nieprzewidziane przeszkody.
Polisa zapewnia bezpieczeństwo finansowe w przypadkach dotyczących zdrowia dziecka. Zakres polisy zawiera m.in.: pobyt w szpitalu i operacji, niewielkie urazy wskutek nieszczęśliwych wypadków, groźne choroby, poważne zdarzenia losowe które skutkują trwałym inwalidztwem.
Promocja trwa do 2 czerwca
Źródło: www.metlife.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…