Compensa aktywnie działa na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach, a także usprawnienia procesu udzielania pomocy powypadkowej. Ubezpieczyciel wspiera ratownictwo z wykorzystaniem motoambulansów jednocześnie oferując taką możliwość swoim klientom. Ponadto Compensa została sponsorem wydarzenia „Motoserce”, a także organizowała wśród swoich pracowników kolejną już akcję krwiodawstwa.
W kwietniu firma zorganizowała wśród swoich pracowników kolejną już akcję krwiodawstwa, została także sponsorem wydarzenia „Motoserce”. Ponadto ubezpieczyciel wspiera ratownictwo z wykorzystaniem motoambulansów jednocześnie oferując taką możliwość swoim klientom.
Compensa już od dłuższego czasu aktywnie działa na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach, a także usprawnienia procesu udzielania pomocy w razie wypadku. Także w tym roku firma angażuje się w szereg inicjatyw, zarówno edukacyjnych, jak i promujących ratownictwo motocyklowe, czy honorowe krwiodawstwo.
Karolina Tworzydło, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Compensa TU Vienna Insurance Group: „Podejmowane przez nas aktywności wpisują się w strategię działania Compensy i są zgodne z naszymi wartościami – zdrowiem i bezpieczeństwem. Chcemy promować zarówno odpowiedzialne i bezpieczne poruszanie się pod naszych drogach jak i działać na rzecz ratownictwa powypadkowego. Szybkie udzielenie pomocy jest często kluczowe jeśli mówimy o ratowaniu życia”.
Dzięki rozwojowi ratownictwa motocyklowego osoby poszkodowane w wypadkach mają szansę otrzymać szybką pomoc od ratowników poruszających się motoambulansami wyposażonymi w sprzęt ratowniczy. Compensa wspiera ten rodzaj udzielania pomocy jednocześnie oferując taką możliwość swoim klientom. Przy zakupie ubezpieczenia motocyklu klient może dobrowolnie przekazać 5 lub 10 zł na rzecz Fundacji Ratownictwo Motocyklowe Polska. Compensa podwaja tę kwotę i dokłada w ten sposób cegiełkę do zwiększenia ilości motoambulansów na polskich drogach.
Już od czterech lat pracownicy Towarzystwa biorą udział w akcji krwiodawstwa pod hasłem „Oddaj krew kto może”. W tym czasie odbyło się 6 edycji, podczas których pracownicy Centrali i warszawskiego Oddziału Compensy, oddawali krew. Do tej pory w inicjatywę krwiodawstwa zaangażowało się blisko 200 pracowników, którzy łącznie oddali już ponad 71 litrów krwi.
„Monitoring stanów magazynowych w poszczególnych centrach krwiodawstwa nie pozostawia złudzeń, że angażowanie się w honorowe dawstwo krwi jest ważne i potrzebne. Obecnie niemal każde z 21 regionalnych centrów zgłasza zapotrzebowanie na krew – dodaje Karolina Tworzydło.
Źródło: www.compensa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…