Właściciele samochodów w wyniku kolizji lub wypadków często korzystają z warsztatów samochodowych. ERGO Hestia proponuje swoim klientom, zamiast pojazdu zastępczego pokrycie kosztów przejazdu taksówkami EcoCar.
Możliwość skorzystania z przejazdów taksówkami to kolejne kroki, które mają na celu podniesienie poziomu obsługi likwidacji szkód i promocję ekologicznego stylu życia. Ubezpieczyciel oferuje m.in. możliwość skorzystania z carsharingowych, hybrydowych pojazdów na terenie Warszawy, a jeśli klient chciałby przy okazji zadbać także o zdrowie – ERGO Hestia proponuje mu rezygnację z pojazdu zastępczego w zamian za (otrzymany już na zawsze) nowy rower.
Towarzystwa ubezpieczeń oferują wówczas możliwość skorzystania z pojazdu zastępczego. W ostatnim czasie ubezpieczyciel wraz z firmą EcoCar uruchomili pilotażowy program w Trójmieście, Warszawie i we Wrocławiu.
Izabela Chabrowska, dyrektor ds. obsługi procesów w Biurze Operacji i Likwidacji Szkód ERGO Hestii wyjaśnia: „To świetne rozwiązanie dla kierowców, którzy cenią sobie wygodę i chcą uniknąć problemów związanych z użytkowaniem i odpowiedzialnością za wynajmowany pojazd. Korzyści wynikających z programu pilotażowego jest wiele: klient może lepiej wykorzystać czas podczas podróży taksówką, a nawet całkiem z niej zrezygnować, gdy jego celem jest np. zawiezienie dzieci do szkoły”.
„Taksówki to jeden z najwygodniejszych środków transportu w gęstym ruchu miejskim. Nie musimy się martwić o miejsce parkingowe i sprawniej omijamy korki, ponieważ taksówki mogą korzystać z buspasów oraz wjazdu na uliczki i mosty zamknięte dla ruchu. Współpraca EcoCar i ERGO Hestii nie jest przypadkowa, ponieważ obie firmy w swojej strategii zakładają troskę o środowisko naturalne. Flota EcoCar składa się wyłącznie z hybrydowych, maksymalnie 3-letnich samochodów, co gwarantuje ekologiczną i jednocześnie komfortową podróż. Każdy użytkownik aplikacji EcoCar może na bieżąco śledzić swoje postępy w ograniczaniu emisji CO2 zbierając tzw. EcoKilometry. Do identyfikacji klienta wystarczy numer telefonu lub aplikacja mobilna, dzięki czemu ograniczamy zbędne formalności i produkcję materiałów”– wyjaśnia Ilona Fijałek, kierownik ds. Marketingu EcoCar.
Klient otrzymuje środki na swoje konto w aplikacji EcoCar (dostępna w sklepach Google Play oraz App Store) lub na wskazany numer telefonu. Środki na przejazdy taksówkami EcoCar są do wykorzystania w dowolnym czasie na terenie Warszawy, Wrocławia i Trójmiasta. Wystarczy zamówić taksówkę przez aplikację lub telefon pod numerem +48 123456789.
Źródło: www.media.ergohestia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…