Usługi oparte na rozwiązaniach telematycznych coraz śmielej wkraczają w świat branży usług finansowych – w tym w branżę ubezpieczeń. W dniu 22 marca w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona wprowadzaniu nowych rozwiązań na rynek ubezpieczeń.
Klienci firm korzystają ze specjalnie przygotowanych aplikacji, dzięki którym nie muszą bezpośrednio kontaktować się ubezpieczycielami. Ubezpieczenia oparte na stylu jazdy kierowcy, czy aplikacje ułatwiające zgłaszanie szkody to tylko niektóre z nowoczesnych rozwiązań. Firmy ubezpieczeniowe korzystają obecnie z wszelkiego rodzaju programów ułatwiających zarządzanie ryzykiem, a niektóre aplikacje odciążają lub nawet zastępują prace agentów. Liczba rozwiązań wykorzystujących rozwiązania technologiczne rośnie z roku na rok.
Jacek Dymczak, Dyrektor rozwoju obszaru ubezpieczeń w firmie VSoft SA dodaje: „Aplikacje mogą odciążyć lub nawet zastąpić agenta ubezpieczeniowego w samym procesie sprzedaży i obsługi posprzedażowej. Użytkownik ma w telefonie dostęp do elektronicznej wersji wszystkich polis, może opłacać kolejne raty składki oraz poprosić o przygotowanie oferty wznowieniowej. W ten sposób towarzystwo ubezpieczeniowe utrzymuje stały kontakt z klientem, a aplikacja stanowi kanał komunikacji będący rozszerzeniem lub nawet alternatywą dla relacji bezpośrednich”.
22 marca br., w Warszawie odbędzie się konferencja Connected Insurance poświęcona wykorzystaniu szeroko rozumianych nowych technologii w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Paweł Kacperek, organizator konferencji podkreśla: „Obserwując inne branże widzimy jak Internet of Things zmienia biznes, a także nawyki oraz zachowania konsumentów. To od firm ubezpieczeniowych zależy czy wsiądą do tego pociągu, gdy jeszcze stoi na stacji, czy będą go gonić, kiedy już ruszy”.
Jak podkreśla Konrad Owsiński, Dyrektor Pionu Ubezpieczeń Biznesowych w LINK4: „Connected Insurance to bardzo potrzebne i wartościowe wydarzenie. W jednym miejscu mamy rynek ubezpieczeń i kreatorów oraz dostawców innowacyjnych rozwiązań telematycznych. To nie tylko dobra wymiana doświadczeń i poglądów, ale także doskonała platforma wspierająca i promująca innowacyjne rozwiązania w sektorze ubezpieczeń”.
Źródło: www.connectedinsurance.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…