W ramach ubezpieczeń przeznaczonych dla przedsiębiorców i jednostek samorządu terytorialnego będą miały zastosowanie nowe klauzule, które rozszerzają odpowiedzialność Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” o koszty poniesione w celu odkażenia pomieszczeń. Zmiana ta ma związek z panującą pandemią koronawirusa.
Wielu ubezpieczycieli wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów w związku z panującą pandemią wirusa SARS-CoV-2 i modyfikuje swoje dotychczasowe oferty. Do grona takich zakładów ubezpieczeń dołączyło także Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW”. Ubezpieczyciel, by zapewnić skuteczniejszą ochronę ubezpieczeniową wprowadził do pakietów Bezpieczna Firma, Bezpieczny Agrobiznes oraz Bezpieczna Gmina nowe klauzule, których zadaniem jest rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu kosztów poniesionych w celu odkażania pomieszczeń.
Jak podaje Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” ubezpieczyciel będzie obejmował ochroną koszty odkażania pomieszczeń w budynkach lub lokalach, które zostaną poniesione w przypadku potwierdzenia wystąpienia zachorowania na Covid-19 u pracownika lub innych osób, które przebywały w ubezpieczonych budynkach lub lokalach objętych ochroną w czasie trwania stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii koronawirusa SARS-CoV-2. Co ważne ubezpieczyciel nie będzie ponosił odpowiedzialności za koszty odkażania poniesione w ramach działań prewencyjnych.
Źródło: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW”
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…