Nowa aplikacja Trov zgarnęła już 25 milionów dolarów. Dzięki niej będziesz miał możliwość ubezpieczenia wszystkiego w kilka sekund. Jak ma działać ten nowy pomysł? Odpowiedź w tym artykule.
Ubezpiecz wszystko
Wiesz, że np. wyjeżdżając na wakacje możesz ubezpieczyć wszystko w kilka sekund? Zabezpieczyć możesz to co zostawiłeś w domu i to co zabrałeś ze sobą, a wszystko to bez długoterminowych umów. Szybkość to główna zaleta aplikacji Trov. Właśnie dlatego wielu inwestorów postanowiło wesprzeć projekt finansowo.
Twórcami aplikacji są Australijczycy, którzy od początku działali przy wsparciu firmy ubezpieczeniowej AXA. Takie partnerstwo sprawia, że użytkownicy aplikacji będą mogli ubezpieczyć za pośrednictwem smartfona wszystkie swoje gadżety. Zaletą jest brak podpisywania jakichkolwiek umów . Wszystkie dane wypełniasz w aplikacji.
Jak obliczana jest składka ubezpieczeniowa?
Na podstawie wartości przedmiotu , system określi ile wyniesie dzienna rata ubezpieczenia. Ubezpieczyć praktycznie możesz wszystko. Od smartfonów, rowerów, zegarków po sprzęt audio i RTV. Dodatkową zaletą jest możliwość szybkiej rezygnacji z ubezpieczenia. Wróciłeś z wakacji i nie potrzebujesz już ochrony? Z Trov rezygnacja z ubezpieczenia jest bardzo łatwa i szybka.
Co z kradzieżą?
Tutaj pojawia się pytanie. Co zrobić, gdy dojdzie do kradzieży Twojego sprzętu? Wystarczy napisać do zespołu Trov i opisać sprawę. Zespół sprawdzi, czy sprawa została zgłoszona na policję, a następnie wypłaci użytkownikowi aplikacji odszkodowanie w wysokości równowartości przedmiotu.
W ubiegłym roku w aplikacji Trov ubezpieczono 950 tysięcy sprzętów o łącznej wartości 8,5 miliarda dolarów. Dotychczas w spółkę zainwestowano 25 miliona dolarów. Zespół Trov chce pieniądze przeznaczyć na kampanie reklamową w Australii oraz otworzyć swoją usługę w Wielkiej Brytanii i USA. Przypominamy, że Trov obecnie nie umożliwia kupna ubezpieczenia z poziomu aplikacji.
Źródło: www.mamstarup.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…