Aviva przekazała kolejną darowiznę dla Polskiego Czerwonego Krzyża na bezpośrednią pomoc dla 3,5 tysiąca potrzebujących rodzin w całej Polsce. Tym samym wsparcie grupy Aviva dla PCK w związku z epidemią koronawirusa przekroczyło kwotę 1 miliona złotych.
PCK regularnie udziela pomocy materialnej osobom potrzebującym, współpracując z ośrodkami pomocy społecznej. Epidemia odebrała wielu ludziom możliwość zarabiania, przez co więcej rodzin potrzebuje bezpośredniego wsparcia i zgłasza się do placówek PCK.
Pomoc Avivy umożliwi PCK zwiększenie skali wsparcia – trzy i pół tysiąca rodzin otrzyma paczki zawierające artykuły spożywcze oraz higieniczne. Akcja będzie realizowana w maju i czerwcu przez oddziały okręgowe i rejonowe PCK w całej Polsce.
W kwietniu Aviva sfinansowała zakup środków ochrony osobistej dla 5 tysięcy opiekunek PCK: 60 tys. maseczek, 330 tys. rękawiczek oraz 5,4 tys. litrów płynu do dezynfekcji. Dzięki temu mogą bezpiecznie kontynuować opiekę nad 16 tys. seniorów – osobami samotnymi i przewlekle chorymi.
– W kolejnym etapie naszej współpracy Polski Czerwony Krzyż poprosił o wsparcie dla potrzebujących rodzin, które nagle straciły źródło dochodu wskutek epidemii. Tym samym wartość naszej pomocy dla PCK przekroczyła 1 milion złotych – mówi Adam Uszpolewicz, prezes grupy Aviva.
Utrata pracy w trakcie pandemii jest bardzo ciężkim przeżyciem, a PCK zawsze odpowiada na pojawiające się potrzeby społeczne i niesie pomoc w sytuacjach kryzysowych, wspierając najsłabszych. Aviva to jeden z naszych największych partnerów, który wspiera nas w różnych działaniach, dlatego cieszymy się na kolejny wspólny projekt. 8 maja, w święto Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca, #BijemyBrawo dla wolontariuszy i pracowników na całym świecie i dla naszych partnerów, takich jak Aviva, dzięki którym możemy pomagać – mówi Małgorzata Szukała, kierownik działu promocji i pozyskiwania dochodów PCK.
Aviva od kilku lat wspiera grantami program Polskiego Czerwonego Krzyża „Bądź bezpieczny. Przygotuj się”, którego celem jest edukacja związana z przygotowaniem się na wypadek klęsk i katastrof, w tym epidemii. Grupa Aviva współpracuje również w skali międzynarodowej ze Stowarzyszeniami Czerwonego Krzyża.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…